کد خبر: ۸۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 20 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرماندار گچساران بر لزوم ایجاد پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر دوگنبدان تأکید کرد.

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت مبلمان شهری دوگنبدان و استفاده روزافزون مردم از خودروهای شخصی در نتیجه افزایش تردد و ترافیک شهری در این خصوص باید چاره‌اندیشی شود.

وی با تأکید بر ایجاد پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر دوگنبدان افزود: با توجه به حجم فزاینده خودورها اتخاذ تصمیمی مطلوب برای ایجاد پارکینگ عمومی لازم و ضروری است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: گچساران از جمله شهرستان‌های مهم و استراتژیک در خصوص جاده‌های ترانزیتی کشور بوده، به همین دلیل مدیریت روانی مردم در هنگام وقوع تصادفات و حوادث همچنین روان‌سازی فرهنگ صحیح رانندگی ویژه دیده شود.

رحیمی، شفاف‌سازی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای ترافیک گچساران عنوان کرد: این شورا باید مسائل و مشکلات ناشی از نصب و حذف سرعت‌گیرها و سوانح رانندگی، مسائل و مشکلات ترافیکی گچساران را به صورت خاص پیگیری کند.

وی خدمت صادقانه و تلاش برای رفع معضلات ترافیکی را از اولویت‌های اساسی شورای ترافیک دانست و گفت: اعضای این شورا باید در راستای کسب رضایت‌مندی بیشتر مردم و رفع نارضایتی‌ها تلاش بیشتری کنند.

این مسئول، برنامه‌ریزی را محور اصلی حرکت مسئولان عنوان کرد و افزود: با همکاری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و آماده‌سازی فضا برای توسعه بیشتر در حوزه‌های مختلف شاهد توسعه بیشتر گچساران خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار