مدیر کمیته امداد ملایر از بهرمندی 350 دانش‌آموز ملایری از برنامه‎های کانون‌های تابستانی کمیته امداد ملایر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 18 August 2015
مدیر کمیته امداد ملایر از بهرمندی 350 دانش‌آموز ملایری از برنامههای کانون‌های تابستانی کمیته امداد ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛علی کولیوند با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های کانون‌های تابستانی کمیته امداد در حال برگزاری است، اظهار کرد: این طرح همه ساله با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر پوشش توسط کمیته امداد در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 350 دانش‌آموز در کلاسهای کانون‌های بوستان ولایت در ملایر بیان کرد: این دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، کلاس‌های ورزشی، قرآن، شعر و داستان‌نویسی، سفالگری، نقاشی، کامپیوتر، مشاوره تحصیلی و خانواده، زبان انگلیسی و خیاطی، سفره‌آرایی و برنامه‌های اردویی و تفریحی آموزش‌های لازم را دیدند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه این کلاس‌ها از اول تیرماه آغاز و تا پایان مرداد‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: دانش‌آموزان برگزیده در کلاس‌ها در رشته‌های ورزشی و قرآنی در پایان در جشنواره استانی با سایر رقبای شهرستان‌های استان رقابت می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: امسال با همکاری کانون سپاه امکانات بسیار خوبی برای برگزاری کلاس‌ها در اختیار کمیته امداد قرار گرفته و دانش‌آموزان اوقات فراغت خود را زیر نظر مربیان مجرب در رشته‌های مختلف گذرانده‌اند.

وی به موفقیت دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد در مسابقات کیک بوکسینگ استان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات که بین ادارات استان برگزار شد، دانش‌آموزان دختر توانستند با کسب هشت رتبه برتر به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار