کد خبر: ۷۶۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 25 July 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف توسعه و پیشرفت متوازن و استفاده از ظرفیت چهره های برجسته، همایش تجلیل از نخبگان این استان برگزار می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا حسین کلانتری در نشست هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این همایش با همکاری دانشگاه های استان و با محوریت دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مبنای برنامه ریزی ها داشتن اطلاعات دقیق و به روز است، افزود: داشتن وجاهت، محبوبیت علمی و قابل پذیرش بودن از معیارهای انتخاب افراد شاخص استان برای این همایش خواهد بود.
کلانتری بیان کرد: همایش با حضور همه نخبگان استان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و بهداشت و درمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه داشتن نگاه علمی، دلسوزانه و کارآفرینانه لازمه رسیدن به هدف است، تصریح کرد: به دلیل داشتن ظرفیت های فوق العاده استان با وجود تحریم ها و کمبود منابع هم می توان بهتر از سال های گذشته عمل کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: می توان از ظرفیت فکری دانشگاه های بزرگ کشور برای برگزاری این همایش نیز استفاده کرد.
رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این نشست گفت: تجلیل از نخبگان استان با هدف رشد متوازن انجام می شود و دبیرخانه همایش به عهده این دانشگاه خواهد بود.
احمد عریان افزود: در راستای برگزاری این همایش باید کمیته های اجرایی، مدعوین، مالی، پشتیبانی و حفاظت تشکیل شود.
وی اظهار داشت: پیشنهاد می شود بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت تشکیل کمیته مدعوین را به منظور شناسایی و دعوت از افراد شاخص این استان انجام دهد.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: با توجه به محدودیت های مدعوین برای حضور، جهت دهی به این همایش از اهمیت بالایی برخوردار است.
محمد کاظم نظری افزود: دستگاه های مختلف اجرایی برای راهبری این همایش کمک کنند و از ظرفیت ایجاد شده حداکثر استفاده را ببرند.
در پایان این نشست هم اندیشی از بین تاریخ های پیشنهاد شده برای برگزاری همایش، پاییز ۹۸ به اتفاق اکثریت آرا انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار