سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی گفت: تسهیلات 30 هزار میلیارد ریالی اختصاصی در سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان، فرصتی مغتنم برای تولید کنندگان و بانک های این استان است.
کد خبر: ۷۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 12 August 2015

تابناک تبریز :احمد محمدزاده در نشست بررسی روند اعطای این تسهیلات با حضور مدیران بانک های استانی افزود: بانک های عامل معرفی شده برای اعطای این تسهیلات باید اراده کنند تا تولید کنندگان بخش های صنعت، معدن و کشاورزی با دریافت سرمایه در گردش رونق اقتصادی روزافزون را به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به ضرورت اثبات اهلیت دریافت کنندگان این تسهیلات در کارگروه تخصصی گفت: بانک ها امانت داران پول های مردم هستند و باید از برگشت تسهیلات مطمئن شوند.

محمدزاده عدم نیاز این تسهیلات به معدل بانکی و دستورالعمل ممیزی خاص را از ویژگی های منحصر به فرد آن دانست و تلاش برای اختصاص کامل این تسهیلات را از سوی بانک های عامل و تولیدکنندگان خواستار شد.

وی افزود: لیست یک هزار نفری متقاضیان این تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده و این بانک ها می توانند با اراده ای قوی، برای اعطای این تسهیلات اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه جدیت بانک های عامل برای اعطای این تسهیلات را خواستار شد و افزود: تزریق سرمایه در گردش به تولیدکنندگان، چرخ های صنعت این استان را به حرکت در می آورد.

حسین نجاتی گفت: موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای و خروج کشور از انزوا در کنار این تسهیلات اعطایی از سوی رییس جمهوری، امید را در دل تولیدکنندگان و صنعتگران آذربایجان شرقی زنده کرده است.

این نشست در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی برگزار و مقرر شد مسوولان اجرایی استان محل تخصیص این تسهیلات را از مراجع ذیربط استعلام نمایند.

همچنین ابلاغ یک شیوه نامه به تمامی بانک های عامل استان از مصوبات این نشست به شمار می رود.

در این نشست مدیران بانک های عامل آذربایجان شرقی راهکارهای قانونی اعطای این تسهیلات ویژه به صنعتگران و تولیدکنندگان استان را بررسی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :