رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه:
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سال آینده بخش ویژه مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌‌‌آموزان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 11 August 2015
حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی در مراسم افتتاحیه سی‌و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌‌آموزان دختر سراسر کشور در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) مشهد با اشاره به اینکه امامان بزرگوار به لحظه به لحظه عمر خود مراقب بودند، اظهار داشت: به فرموده خداوند متعال هیچ مکتبی بالاتر از قرآن نیست؛ اینکه پیامبر گرامی اسلام هر هفته قرآن را ختم می‌کردند و یا توجه ویژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب همه نشان از نقش تاثیرگذار قرآن کریم در زندگی انسان‌‌ها دارد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به جمع حاضر بیان کرد: خوش به حال شما که در سنین نوجوانی موفق شدید قرآن را بخوانید و یاد بگیرید لذا شما رفیق همیشگی قرآن هستید و این دست شما را می‌گیرد و چراغی برای راه شما خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آخرین نشستی که با حضور بیش از 40 داور در خردادماه برگزار شد پیرو تعامل در فضای قرآنی کشور بحث و بررسی انجام شد، افزود: امیدواریم به سمت تعامل بیشتر در فضای قرآنی کشور حرکت کنیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: مصوب شده است در سال آینده و به صورت آزمایشی بخش ویژه این مسابقات راه‌اندازی شود که در این زمینه رشته‌های حفظ کل، قرائت کل،‌ تلاوت تحقیق و تلاوت ترتیل و برخی از رشته‌های تخصصی که تاکنون در مقطع شکوفه‌ها برگزار می‌شده است، در مقطع زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار شود.

حسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش و ستاد عالی برگزاری این مسابقات در تلاش بودند که به بهترین نحو ممکن مسابقات قرآن کریم برگزار شود، گفت: امیدواریم به کمک یکدیگر بیاییم و اقدامات مفید را با تعامل، همدلی و همزبانی انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار