مدیر آموزش و پرورش خوی گفت : احسان و تیکوکاری یک بستر تربیتی وعمل پسندیده می باشد .
کد خبر: ۷۲۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 07 March 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خویبه گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی همزمان با سراسر کشور در  دبیرستان دخترانه حوا یک کلمه خوی با  حضور فعال دانش آموزان پیشتاز ، فرهنگیان ، انجمن اولیا ء و مربیان ، ریاست محترم اداره آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان  ، ریاست کمیته امداد و هیات همراه ، فرماندهان  سپاه ، کارشناس  اوقاف و امور خیریه و معاونت برنامه ریزی فرمانداری برگزار شد .
" لطف اله حسینعلی زاده " معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی در این مراسم با بیان اینکه لذت زندگی در سخاوت و بخشش است؛ گفت: هر کار خوب، دانه مهربانی بر قلبها می کارد و جشن نیکوکاری یک بستر تربیتی استحسینعلی زاده کمک به دیگران را وظیفه هر انسانی دانست و افزود: همه ی انسان ها بدنیا آمده اند تا با کمک به هم نوعان خود و داشتن دستانی سخاوتمند همیشه در برطرف کردن مشکلات هم این امر مهم را بخوبی انجام دهند.
وی اضافه نمود : جشن نیکوکاری یکی از آداب پسندیده ای است که در بین دانش آموزان نهادینه شده و باید برای هرچه بهتر اجرا شدن این عمل پسندیده تلاش بکنیم.
مدیر آموزش و پرورش خوی در ادامه بیان کرد: مدارس ما باید مدارس زندگی باشد نه مدارس صرفا علمی و تمام اعمال ما مانند نامه ای است که به سوی خداوند ارسال می کنیم و برای رسیدن به آرمان های زندگی باید نیکوکاری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار