نامزدهای جدید و لیدر هایشان با انواع فضا سازی و برگزاری جلسات متعدد، عرصه را بر نماینده فعلی تنگ نموده و با دادن وعده های سرخرمن به لیدرهایی که از سفره نماینده فعلی چیزی دشت نکرده اند سعی بر کسب نظر و رای شان دارند.
کد خبر: ۷۱۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 27 February 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

تکاپوی لیدرها برای سهم خواهی و ذهن آشفته نامزدهای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ/ به قلم سجاد افسر

 

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سال آینده انتخابات مجلس خواهد بود، انتخاباتی که با توجه به اوضاع وخیم مملکت میزان مشارکت مردم در آن در هاله از ابهام است!
مردم، اکنون از تمام سلایق سیاسی واحزاب نا امید شده اند و دل خوش و امیدوار به حضور هیچ طیفی در مجلس نیستند. چرا که در کارنامه عملکرد کل طیف ها در سالهای متمادی گذشته نمره قابل قبولی وجود ندارد!
البته باید گفت مردم کشورمان غیر منتظره عمل می کنند! اینقدر قانع، متواضع و درعین حال فراموش کار هستند که با اندکی گشایش و ثبات در اوضاع اقتصادی به پای صندوق های رای می آیند، البته باید گفت که مسئولان باید برای حضور مردم، چاره اندیشی بکنند.
اما آنچه در روزهای اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد در یک سال مانده به انتخابات مشاهده می شود تلاش لیدرها و نامزدهای انتخابات مجلس آینده فارغ از وضعیت کنونی جامعه در محافل شخصی و فضای مجازی است!
نامزدهای جدید و لیدر هایشان با انواع فضا سازی و برگزاری جلسات متعدد، عرصه را بر نماینده فعلی تنگ نموده و با دادن وعده های سرخرمن به لیدرهایی که از سفره نماینده فعلی چیزی دشت نکرده اند سعی بر کسب نظر و رای شان دارند.
لیدرهای نماینده فعلی که در سه سال اخیر منتظر مانده بودند تا وعده های داده شده نماینده عملی شود، اما اکنون دیگر شرایط بر وفق مرادشان نیست و با شدت زیادی تلاش می کنند تا با تماس های مکرر شبانه روزی و تهدید و قهر، نماینده محترم را وادار به دادن سهم خود می کنند.
در یک سال مانده به انتخابات، در فضای انتخاباتی آشفته ترین ذهن را نماینده کنونی دارد!
بی شک تا روز انتخابات خواب بر او حرام است چرا که از یک طرف باید جوابگوی شعارهای انتخاباتی و تلاش برای تکمیل پروژه های وعده داده شده در سخنرانی های عمومی به مردم باشد و از طرف دیگر نیز باید پیگر سهم لیداران خود باشد تا به هرطریقی دل و نظرشان را به دست آورد و از همه مهم تر باید در فضای رقابت، مواظب حرکت مهره های شطرنج رقیب خود نیز باشد.
ما که چاره ای برای انتخاب شخص اصلح، متخصص و دلسوز نداریم اما برای سلامتی تمام نامزدهای انتخاباتی خصوصأ جناب هاشمی پور نماینده فعلی به درگاه خداوند منان دعا می کنیم.

 
اخبار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سرفاریاب
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
عدل هاشمی که باید غزل خدا حافظی را بخواند‌ما دیگر فریب وعده های توخالی را نخواهیم خورد.
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
عدل هاشمی تز الان باید کناره بکشخ چون استاندار وبقیه اهنییتی بهش نمیدن
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
ای بابا کهگلویه دیگه چیه خودش که بزرگ هم بهش اضافه کردین
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
بزرگی کهگیلویه را باید از مسئولین سیاسی و تصمیم گیری و مدیران کل ادارات و نهادها و سرمایه داران یاسوج و همچنین از منش و شخصیت و صداقت آنها پی برد ولی بعضی افراد با صفت کلم از دیر باز که هیچگونه جایگاه اجتماعی ندارند وبرای بز چراندن زیادی میباشند اظهار نظر میکنند در پایان با این بیت شعر استاد شهریار که می فرماید ای مگس عرضه سیمرغ نه جولانگه توست رنج خود میبری و زحمت ما میداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار