امام جمعه یزد گفت: اگر حضور ایران در سوریه نبود امروز باید با داعش در داخل کشور می‌جنگیدیم .
کد خبر: ۷۰۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 28 January 2019

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» با اشاره به اهمیت چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: دشمنان از سال ابتدایی انقلاب نمی‌خواستند این نظام پا بگیرد و هر روز توطئه‌های مختلفی می‌کردند اما به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران امسال چهل ساله شده است .

وی افزود: هر کشور دیگری به غیر از ایران بود به هیچ عنوان نمی‌توانست در برابر این هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند و در برخی موارد هم دیدیم که برخی کشورها یک روز قصد ایستادگی در برابر آمریکا داشتند اما به دلیل بی‌بهره بودن از رهبری همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، شکست خوردند .

امام جمعه یزد گفت: استکبار دنبال این بود که با اشغال سوریه و عراق زمینه‌ای فراهم کند که ایران محاصره شود ولی همه دنیا دیدند که هرچه ظلم و تلاش آنها بیشتر بود، در برابر ایستادگی و برنامه‌های ایران ناکام ماندند .

ناصری با اشاره به این که داعش امروز به بلای جان استکبار تبدیل شده تصریح کرد: ‌اگر حضور ایران در سوریه نبود امروز باید با داعش در داخل کشور می‌جنگیدیم. حضور ایران در سوریه و عراق سبب شد که دشمن شکست خود را علنا بیان کند .

وی با اشاره به این که دشمن برای نابودکردن سوریه و عراق و ورود به ایران میلیاردها دلار هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: قطعا ما نمی‌توانستیم این پیروزی‌ها را به تنهایی کسب کنیم و در طول این 40 سال تمام پیروزی‌های ایران به واسطه کمک‌های الهی رخ داده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار