مگر می شود برای پیشبرد پروژه ها از قدرت و نفوذ عدل هاشمی استفاده برد اما بعد از پایان جلسه با هاشمی ، به دنبال پیگیری سیاست‌های موحد بود و پس از آن هم به عنوان چهره های اصلاح طلب با اصولگرایان مناظره کرد !؟
کد خبر: ۷۰۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 27 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد - مهدی مرادی ، در عالم سیاست اصلی وجود دارد که می گوید " سیاستمدار موفق کسی است که بتواند از فرصت‌های موجود بهترین و موثرترین استفاده را برای رسیدن به هدف ببرد " از طرف دیگر در سیاست مبتنی بر آموزه های دینی و ملی ما ایرانیان اعتقاد بر این است که استفاده از فرصت باید با هدف ارتقاء شاخص های جامعه به منظور رسیدن به ارزش ها باشد. اما متاسفانه در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد سیاست به سمت سوء استفاده از شرایط رفته است به گونه ای که برخی افراد برای رسیدن به اهداف حاضر به قربانی کردن هر ارزشی هستند و به نوعی به سمت سوء استفاده از فرصت ها می روند.
 
کریمی نژاد
 
چند روز پیش یک مراسم تودیع و معارفه در شهرستان گچساران برگزار شد که متفاوت بودن شیوه برگزاری و حضور مسئولین رده بالای استان در آن به محل ایجاد مناقشه و تحلیل و تفسیر هایی شد . هرچند تبعیض در این آیین تودیع و معارفه با دیگر جلسات در مناطق دیگر استان مشهود بود اما نوع واکنش ها هم بسیار متفاوت ، تند و گاهی عجیب بود.
در این بین یک موضع گیری از طرف فرماندار لنده با انتشار یک پست اینستاگرامی باعث اوج گیری این تنشها شد! در این پست دارا کریمی نژاد با در کنار هم قرار دادن دو تصویر از مراسم تودیع و معارفه فرماندار گچساران و فرماندار کهگیلویه با توضیحاتی که نشان از کم توجهی و تبعیض است ، از بر باد رفتن اقتدار و شوکت کهگیلویه خبر می دهد .
در این خصوص ذکر چند نکته بسیار حائز اهمیت است:
کهگیلویه مدت زمان زیادی است در معادلات سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی استان فقط حامل یک نام است نه یک عنصر تاثیرگذار ! چرا که اگر نگوییم همه ، باید بگویم بیشتر نخبگان سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی دیار بلادشاپور از سال‌های دور بر اثر سیاست‌ها و اقدامات غلط مسئولین و نمایندگان ، بار سفر بسته و اکنون در مرکز استان صاحب دفتر و دستک هستند که مطمئنا این افراد برای رونق محل زندگی فعلی خود تلاش می کنند نه زادگاهی که فقط سالی یک تا دوبار برای مراسمات به آنجا سری میزنند!
 از کدام شوکت و اقتدار سخن می‌گویید وقتی پس از گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز جنگ دو چهره اصلاح طلب (منطقیان و لاهوتی) و طرفدارانشان به پایان نرسیده است به گونه ای که این دو چهره حاضرند چهره های اصولگرایی مانند موحد یا عدل هاشمی به مجلس برود اما قدرت دست همفکران خود نیفتد!
یا چگونه انتظار دارید اقتداری برای کهگیلویه باشد وقتی با گذشت حدود سه سال از پیروزی عدل هاشمی در انتخابات و حضور وی در مجلس اما هنوز فضای رسانه ها و مجازی استان مملو از جنگ و جدل های طرفداران موحد و عدل هاشمی است؟!
آقای کریمی نژاد خود شما که اینگونه حساسیت ها را تشدید می کنید ، نگاهی به اقدامات خود بنماید . شما به اصطلاح صبحانه را با عدل هاشمی می خورید ، ناهار را با موحد و شب هم در مناظره داغ از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنید!
مگر می شود برای پیشبرد پروژه ها از قدرت و نفوذ عدل هاشمی استفاده برد اما بعد از  پایان جلسه با هاشمی ، به دنبال پیگیری سیاست‌های موحد بود و پس از آن هم به عنوان چهره های اصلاح طلب با اصولگرایان مناظره کرد !؟
و اما بحث از تودیع و معارفه فرمانداران کرده‌ای! نگاهی به فرمانداران حوزه کهگیلویه بنماید تا متوجه شوید که شأن و منزلت فرمانداران در کهگیلویه چقدر پایین آمده است !؟
وقتی هماهنگی و مدیریت متمرکز در حوزه سیاسی یک منطقه نباشند و کهگیلویه به آبادی به اصطلاح "چهل کدخدا " تبدیل شود خروجی آن می‌شود فرمانداری که ظرف یک شب حکم انتصاب خود به فرمانداری را می‌گیرد ! فرمانداری که انتصابش آدم را یاد داستان نوزاد آوردن یک شبه لک لک ها برای خانواده‌ها می‌اندازند!
خروجی اش می‌شود مدیری که از بدو انتصابش همه هم و غمش انتقال کود حیوانی با خودروهای دولتی از گرمسیر به سردسیر برای باغ شخصی اش است !
می‌شود فرمانداری که از ظرفیت عدل هاشمی برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده می کند ، برای موحد برنامه‌ریزی می‌کند و در آخر هم "تز" اصلاح‌طلبی می‌دهد !
آیا انتظار دارید برای چنین انتصاب‌هایی که هیچ اصول و قواعدی در آنها نیست ، استاندار و نماینده با کبکبه و دبدبه حاضر شوند؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
وقتی گچساران نماینده مقتدری چون تاجگردون داره ولی بویراحمد و کهگلویه نماینده ضعیف باید همین گونه باشه دور دور گچسارانی هاست روزگار همینه از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
احسنت و درود به جناب مرادی ،واقعا حق مطلب را ادا کردی با این قلم زیبای خودت ، جناب کریمی بجای این همه سیاسی بازی و ..... از خودت مایه بذار ، خودت چکار کردی برای این شهر ؟؟؟ مگه قراره عدل بیاد دستور تشریفات جلسه تودیع فرماندارو بده ؟؟؟ چرا خودتون و همفکرانتون در استانداری و فرمانداری تدارک یه مراسم بهتر را ندیدید ؟؟؟ بعدش مگه مشکل الان مردم ما با این زرق و برق مراسمات حل میشه ؟؟؟واقعا باید تاسف خورد به حال مملکتی که نهایت اوج فکر یک فرماندار در این گیر و ودار مشکلات مردم میشود مقایسه دو جلسه که یکی ساده و دیگری با کلی تشریفات برگزار میشه و جالب اینجاست که فرماندار میاد اون مراسم ساده را محکوم میکنه و بی دلیل به نماینده مردم میتازد که چرا این مراسم ساده برگزار شد واقعا جای تاسف داره این فکر و اندیشه
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ایشون منظورش این بود بچه های کهگیلویه دست از خود زنی بردارند.
هوای همو داشته باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار