مدیر مالی شرکت ساختمانی ماگما در منطقه خوزستان در خصوص علت عدم پرداخت حقوق کارگران و پیمانکاران پروژه پل ولایت، گفت: برای ادامه کار پروژه با سازمان عمران شهرداری قرارداد جدیدی منعقد کرده‌ایم ولی تاکنون از این سازمان هیچ گونه دریافتی نداشته‌ایم که این امر موجب شد از شهریور ماه به بعد حقوق کارگران را پرداخت نکنیم.
کد خبر: ۷۰۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 25 January 2019

الهه ذلقی در خصوص موضوع عدم پرداخت حقوق کارگران و پیمانکاران جزء پروژه پل ولایت اظهار کرد: این پروژه ۳۷ کارگر دارد که همگی مطالبات و حقوق خود را تا شهریورماه سال جاری دریافت کرده‌ان. برای ادامه کار پروژه با سازمان عمران شهرداری قرارداد جدیدی منعقد کرده‌ایم ولی تاکنون از این سازمان هیچ گونه دریافتی نداشتیم که این امر موجب شد از شهریور ماه به بعد حقوق کارگران را پرداخت نکنیم اما بیمه کارگران متناسب با کارکردشان تا دی‌ماه پرداخت شده است.

وی افزود: در اولین دریافتی از سازمان عمران شهرداری، حقوق و مطالبات کارگران و پیمانکاران نیز را پرداخت خواهیم کرد.

ذلقی اظهار کرد: یکی از پیمانکاران عنوان کرده بود که این پروژه ۱۰۰ پرسنل دارد و ۱۵ ماه حقوق نگرفته‌اند که این صحبت صحت ندارد.

وی بیان کرد: پروژه پل ولایت از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است و کار تاکنون ادامه دارد و تا ۲۰ روز دیگر به بهره‌برداری نهایی می رسد.

مدیر مالی شرکت ساختمانی ماگما در منطقه خوزستان در خصوص علت طولانی شدن این پروژه گفت: پروژه پل ولایت به علت معارضین در ورودی کوی نفت به کوی رمضان هفت سال طول کشیده است که اکنون مشکلات برطرف شده است و در حال پایان کار هستیم.

ذلقی با اشاره به خبرهای منتشر شده در خصوص اینکه دیواه‌های این پل دچار مشکل است، عنوان کرد: دیواره‌های پل ولایت مشکلی ندارند و این پل اکنون به صورت آزمایشی در حال بهره‌برداری است و تا ۲۰ روز آینده تکمیل و به شهرداری اهواز تحویل داده می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار