مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی خانواده‌ها گلایه می‌کنند که مدیران مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام بین 400 تا 600 هزار تومان پول از مردم طلب می‌کنند که نظارت‌های میدانی را پیش‌بینی کردیم.
کد خبر: ۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 02 August 2015
رحیم میرشاه‌ولد مدیرکل ارزیابی عملکرد رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در برج میلاد در حال برگزاری است، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 50 هزار مدرسه کشور بازرسی شده است اما باز هم مشکلاتی وجود دارد.

میرشاه‌ولد با اشاره به ثبت‌نام مدارس و مرزبندی‌هایی که برای آن وجود دارد،‌ گفت: تمام موارد باید مانند دستورالعمل انجام شود و میان‌پایه‌ها خود به خود ثبت‌نام هستند و مدیران مدارس نباید آنها را به سمت مدارس دیگر روانه کنند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدیران مدارس باید توجه بیشتری به موضوع دریافت وجه هنگام ثبت‌نام داشته باشند، تصریح کرد: مردم به شدت اعتراض دارند که برخی مدیران مدارس بین 400 تا 600 هزار تومن در مدارس دولتی برای ثبت‌نام طلب پول می‌کنند که نظارت میدانی می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار