در پی اعلام سفر امروز جمعه به کهگیلویه و بویراحمد ، برخی از نامشخص بودن جزئیات برنامه های وزیر بهداشت گلایه داشتند که البته اطلاع رسانی های زیادی هم صورت گرفت ولی گویا جزئیات (سین) برنامه ها برای عده ای نامشخص بوده است.
کد خبر: ۶۹۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 28 December 2018
در پی اعلام سفر امروز جمعه به کهگیلویه و بویراحمد ، برخی از نامشخص بودن جزئیات برنامه های وزیر بهداشت گلایه داشتند که البته اطلاع رسانی های زیادی هم صورت گرفت  ولی گویا جزئیات (سین) برنامه ها برای عده ای نامشخص بوده است.
یک منبع آگاه به تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات برنامه های حضور وزیر بهداشت در استان گفت : سفر وزیر بهداشت 1 روزه خواهد بود و در این سفر علاوه بر افتتاح برخی پروژه ها در مناطق مختلف استان ، قاضی زاده هاشمی در شورای اداری استان حاضر خواهد شد.
 
آخرین جزئیات از برنامه سفر وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد / سفر 1 روزه است

برنامه حضور وزیر بهداشت پس از حضور در یاسوج ، راس ساعت 10 صبح به محل بیمارستان شهید جلیل یاسوج رفته تا بزرگترین بیمارستان استان را افتتاح کند.
قازی زاده هاشمی سپس ساعت 11 صبح در شورای اداری استان حاضر خواهد شد که این جلسه با حضور استاندار ، معاونین ، مدیران کل و دیگر اعضا برگزار خواهد شد.
وزیر بهداشت در ادامه برای افتتاح طرح های بیمارستانی باشت و گچساران راهی این دو شهرستان خواهد شد که این برنامه ها در بعد از ظهر صورت می گیرد.
بنابر این گزارش و در انتهای سفر ، قاضی زاده هاشمی با حضور در شهر دهدشت بزرگترین اورژانس جنوب کشور را افتتاح خواهد نمود و سپس با پایان سفر یک روزه خود ، استان را ترک خواهد مرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
آیا وزیر بهداشت میداند وضعیت درمان بیمارستانهای استان نابهنجار هست . ایا توجه کرده که فقط ظواهر کار حفظ شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
آیا وزیر بهداشت میداند وضعیت درمان بیمارستانهای استان نابهنجار هست . ایا توجه کرده که فقط ظواهر کار حفظ شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار