فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شامگاه یکشنبه در دفتر کار استاندار حضور یافت تا ضمن تبریک انتصاب محمدعلی شجاعی به عنوان سکاندار اجرایی این استان، آمادگی سپاهیان استان را برای همکاری همه جانبه و پیشبرد برنامه ها اعلام کند.
کد خبر: ۶۹۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 24 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان در این دیدار با بیان این که با هم افزایی، مدیریت خوب و با برنامه و کار شبانه روزی می توان شرایط بهتری برای زندگی مردم فراهم کرد، ابراز امیدواری کرد که به کمک سپاه و عموم دلسوزان استان بتوان حرکت پرشتاب و جهشی را در مسیر توسعه استان و فراهم آوری زیرساخت ها ایجاد کرد.
محمدعلی شجاعی با تاکید بر این که با همه اجزای حاکمیت در استان در قالب یک تیم برای پیشبرد بهتر امور و خدمت به مردم، مشورت و کار می کنم، از توصیه اکید خود به فرمانداران برای درنظرداشتن این نکات خبر داد و تصریح کرد: داشته های خدادادی و مردم اهل کار این استان جزو شاخصه های این خطه محسوب می شود که می توان با هم افزایی و همکاری همگانی، در مسیر خدمت رسانی به این مردم گام های موثرتری برداشت.
استاندار با اشاره به تهیه پیش نویس سند توسعه استان گفت: با مدیران با تجربه و در بستر سند توسعه کارها را پیش می بریم و معتقدم متفرق کار کردن جواب نمی دهد و حتما باید با برنامه پیش رفت.
شجاعی اهمیت پای کار بودن بدنه اجرایی به ویژه مدیران را گوشزد کرد و افزود: با وجود تحریم ها، نداشته ها و عقب ماندگی ها، معتقدم با حضور پرتوان بدنه اجرایی می توان بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کرد و برای موفقیت در این مسیر باید هم از مشکلات جلوتر حرکت کنیم و هم مردم را در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها مشارکت دهیم.
فرمانده سپاه خراسان شمالی هم در این دیدار با قدردانی از روحیه کاری و اشاره به ویژگی های شخصیتی دکتر شجاعی استاندار گفت: اکنون فضای کار خوب و به دور از حاشیه ای در استان مهیاست و همه همت ما در سپاه هم انجام وظیفه در تعامل با دستگاه های مختلف و کمک به پیشبرد کارهاست.
سرتیپ دوم پاسدار سید حسن مرتضوی استان خراسان شمالی را برخوردار از ظرفیت و فرصت های خیلی خوب توصیف و اذعان کرد: در گذشته نبود ثبات مدیریتی و جا به جایی نیروها باعث تزلزل در کارها شده بود.
حجت الاسلام زحمتکش مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان هم با تجلیل از روحیه کاری و خدمتی استاندار، قبول مسئولیت و خدمت مخلصانه در نظام جمهوری اسلامی را جزو نعمات الهی خواند و گفت: امروز همه باید دست به دست هم بدهیم چون همه خادم مردم هستیم و کم کاری از هیچ کس پذیرفته نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار