مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از فعالیت 300 ورزشکار جانباز و معلول در سطح استان خبر داد و گفت : 200 نفر از این افراد را آقایان و 100 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
کد خبر: ۶۹۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 23 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوان کرمانشاه ؛ مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاهاز فعالیت 300 ورزشکار جانباز و معلول در سطح استان خبر داد و گفت: 200 نفر از این افراد را آقایان و 100 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.

صابر رحیمی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی استان به مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول استان در 16 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا 6 ورزشکار از استان کرمانشاه حضور داشتند که در نهایت موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند.

رحیمی یادآوری کرد: ورزشکاران معلول استان کرمانشاه همواره نشان داده اند که از توان و انرژی بسیار زیادی برخوردارند و همواره برای کشورمان افتخارآفرین بوده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین با اشاره به رویدادهای ورزشی که قرار است تا پایان سال در کرمانشاه برگزار شود، گفت: یکی از این رویدادها برگزاری مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی است که بهمن ماه شاهد اجرا و برگزاری آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همچنین در اسفند ماه نیز اجلاس روسای فدراسیون های ورزشی کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رحیمی در پایان از حمایت های استاندار و معاونان ایشان از ورزش استان نیز قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی ورزشکاران جانباز و معلول استان با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار