رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از افزایش پلیس‌های زن قضایی در کلانتری‎ها و پاسگاه‌های تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 23 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ سرهنگ «کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با دفاع پرس، با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از اهداف افزایش پلیس زن در کلانتری، استفاده از ظرفیت مردان در ماموریت‌های شهری است.

وی ادامه داد: پلیس‌های زن بکارگیری شده در حوزه قضایی کلانتری‌ها آخرین آموزش‌های قضایی را فراگرفته‌اند و آماده رسیدگی به پرونده‌های مردم هستند.

سرهنگ ظهیری در خصوص استفاده از سامانه‌ها برای ارسال پرونده‌ها به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: این کار در مراحل اولیه در حال انجام است و جلساتی در این زمینه با معاونت قضایی قوه قضائیه برگزار شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این طرح در کلانتری‌های تهران به صورت آزمایشی در حال اجراست و ناجا آمادگی و زیر ساخت‌های لازم را برای اجرای کامل این طرح دارد.

وی در خصوص پلیس کوهستان نیز گفت: پلیس کوهستان بنا بر وظیفه ذاتی پلیس یعنی برقراری امنیت، راه‌اندازی شده است و امروز در تمامی مناطق کوهستانی تهران مقر پلیس وجود دارد.

سرهنگ ظهیری ادامه داد: پلیس کوهستان با توجه به نیاز‌ها در حال تقویت است و امیدواریم خلأهایی را که در کوهستان داریم پوشش دهد. پلیس‌هایی که در کوهستان بکارگیری می‌شوند از نظر آمادگی بدنی و تجهیزات، آمادگی کاملی برای اجرای ماموریت‌های خود دارند.

برچسب ها: اخبار پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار