تابناک گزارش می دهد؛
تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در پایان نیم فصل اول با انجام 8 بازی و با تفاضل گل 29+ و با کسب 12 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است...
کد خبر: ۶۹۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ 22 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت اظهار داشت: در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هندبال کشور 14 میلیارد و 200 میلیون ریال برای حضور تیم فراز بام در این لیگ هزینه شده است.

وی افزود: از این میزان مقدار سرمایه هزینه شده در نیم فصل اول، پنج میلیارد و 740 میلیون ریال تامین شده است.

مجید پارسایی با اشاره به جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردمی، عنوان کرد: تاکنون 50 درصد از قرار داد بازیکنان نیز پرداخت شده است.

پارسایی تصریح کرد: کشف استعدادهای برتر هندبال در شهرستان یک اولویت است و نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی با اشاره به حضور استاندار در جمع بازیکنان، افزود: استاندار با حضور در جمع بازیکنان باشگاه مایه قوت و دلگرمی ما شده است، استاندار انسان عملگرایی است و نسبت به وعده های داده شده عمل خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: از نماینده کهگیلویه بزرگ قدردانی می کنم و امیدوارم که نگاهی لیگ برتری به مجموعه فرازبام داشته باشد.

پارسایی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم در بازی های خارج از خانه از همه ظرفیت ها برای معرفی شهرستان استفاده خواهد کرد.

بر اساس این گزارش و در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، تیم هندبال زاگرس اسلام آباد با 8 بازی و 15 امتیاز، تیم فولاد مبارکه سپاهان با 8 بازی و 14 امتیاز و تیم فراز بام خائیز دهدشت با 8 بازی و 12 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند.

گزارش و تنظیم: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار