مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در گفتگو با تابناک تبریز خبرداد:
در پی انتشار خبری مبنی بر به کما رفتن کودک بدو تولد به دلیل نبود پزشک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب توضیحاتی بدین شرح اظهار کرد: خانم باردار مراجعه کننده به بیمارستان تحت پوشش مراقبت های پزشکی قرار گرفته و توسط آمبولانس بیمارستان به شهر عجب شیر منتقل شده است و موضوع به کما رفتن کودک صحت ندارد.
کد خبر: ۶۹۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 20 December 2018
تکذیب کما رفتن کودک بنابی
 به گزارش تابناک تبریز، در پی انتشار خبری مبنی بر به کما رفتن کودک بدو تولد به دلیل نبود پزشک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب توضیحاتی بدین شرح اظهار کرد: خانم باردار مراجعه کننده به بیمارستان تحت پوشش مراقبت های پزشکی قرار گرفته و توسط آمبولانس بیمارستان به شهر عجب شیر منتقل شده است و موضوع به کما رفتن کودک صحت ندارد.


سید جلال حسینی افزود: نواقصات پیش آمده یک موضوع استانی است و با وجود تلاش و پیگیری های مکرر هنوز موفق به جایگزین برخی پزشکان نشده ایم و امیدواریم مشکلات درمانی مردم هرچه بیشتر رفع گردد.


حسینی بابت کمبودهایی که در سطح استانی بروز پیدا کرده است، افزود: ضمن عذرخواهی از این مساله، همواره تلاش کرده ایم تا نیازهای مراجعین مراکز در اسرع وقت تامین شود و شهرستان بناب در بسیاری موارد سرآمد است منجمله دستگاه ماموگرافی موجود در شهرستان در معدود شهرهای کشور موجود است.


وی با اشاره به تعداد پزشکان حاضر در شهر گفت: هم اکنون 44 پزشک متخصص در بیمارستان امام و 15 پزشک متخصص در بیمارستان شهدا مشغول خدمت هستند و نادیده گرفتن تلاشهای این عزیزان منصفانه نیست هرچند که در حوزه پزشک بیهوشی کمبود داریم و این موضوع صرفا مختص شهرستان بناب نیست و اغلب کشور در این قبیل مسائل دارای مشکلات و محدودیت هایی هستند.


وی با رد ادعای به کما رفتن کودک بدو تولد بیان کرد: چنین خبری مورد تایید نیست و درج آن در رسانه های محلی نباید زحمات کادر پزشکی را نادیده بگیرد و انتقال بیماران از شهری به شهری دیگر امری اجتناب ناپذیر است.


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به طرح بالگرد گفت: طرح بالگرد جهت انتقال بیماران به مراکز مجهزتر استانی جز طرح های فعال شهرستان هستند و اخیرا به دنبال اطلاع از ضرورت انتقال مرد ۶۰ ساله مبتلا به نارسایی قلبی توسط بالگرد هوایی اورژانس به این شهرستان اعزام شد.


طبق این گزارش، در یکی از رسانه های محلی شهرستان بناب خبری انتشار یافت که ادعا می کرد یک کودک بدلیل نبود پزشک و تاخیر در زایمان، به شهرستان عجب شیر منتقل شده و پس از تولد به کما رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :