پست اینستاگرامی کریمی نژاد فرماندار لنده نشان از آن دارد ۱۰ دانش آموز عروه ای در سخت ترین شرایط ممکن مشغول به تحصیل هستند .
کد خبر: ۶۹۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶ 19 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، سفر به عروه روستای محروم در دل رشته کوه های سربه فلک کشیده زاگرس، روستایی که مردمان آن سالهاست در حسرت ابتدایی ترین نیازمندی های یک زندگی روستایی، عشایری اند و دانش آموزان آن در فقر شدید مشغول به تحصیل هستند .
در روز گذشته دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده، در راس هیاتی متشکل از حجت السلام محمودی امام جمعه، فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان و گروه جهادی وابسته به این نهاد انقلابی و برخی از مدیران ادارات به روستای محروم کوهستانی عروه سفر کرد.
در این سفر در اقدامی جهادی بعد از قریب به ۳۰ سال مقبره دو شهید والامقام روستا به همت گروه جهادی و مسئولین بازسازی شد، اگر چه می طلبد مسئولین بنیاد شهید استان کهگیلویه وبویر احمد آرامگاه شهدای گرانقدر این روستای محروم را بازسازی کامل نمایند.

این پایان سفر امروز فرماندار و مسئولین لنده به روستای عروه نبود.
پست اینستاگرامی کریمی نژاد فرماندار لنده نشان از آن دارد ۱۰ دانش آموز عروه ای در سخت ترین شرایط ممکن مشغول به تحصیل هستند .
دانش آموزانی که شرایط بد آنان و مدرسشان، فرماندار لنده را وادار به گذاشتن پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود میکند و از این طریق برای پایان دادن به سختی های که بر ده دانش آموز این مدرسه میگذرد، وی از وزیر آموزش وپرورش و مدیران مربوطه در سطح استان استمداد می طلبد .
پست اینستاگرامی که در آن خطاب به وزیر آموزش وپرورش و مدیر کل مربوطه در استان  آمده است، دانش آموزان این مدرسه شدیدا نیازمند تغذیه، امکانات آموزشی و بهداشتی هستند .
البته در این پست اینستاگرامی از فداکاری زوج جوان (معلم و همسرش) که 8 ماهی از ازدواج آن ها می گذرد هم از طرف فرماندار تقدیر شده است.
حال باید منتظر ماند و دید آیا مسئولین آموزش وپرورش برای کمک به این دانش آموزان برنامه ای دارند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
خدایی مدیرکل و وزیر چطور می خواهند پیش خدا جواب گو باشند .بابا اینا دیگه شورش را در اوردند.مثلا دمناطق اینقدر با مشکل مکان روبرور است ولی اینا کک شان هم نمی گزد
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
انشالله کع کار برای خدا باشد ن برای ثبت گزارش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار