یک دانشجو خطاب به پرواز : شما که پشت سر هم از پتروشیمی حمایت می‌کردید چرا حالا که کار به دستگاه قضایی کشیده شده و فسادها رو شده حرفی نمی‌زنید و اگر کور سویی برای اجرای عدالت بود با عملکرد نادرست آن را از بین بردید.
کد خبر: ۶۸۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 10 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، نشست دانشجویی به مناسبت روز دانشجو با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار و موضوعات مختلفی در آن مطرح شد.

نشست دانشجویی به مناسبت روز دانشجو با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد.

در این نشست که به همت تشکل راه امید برگزار شد و سید علی پرواز میهمان ویژه این تشکل اصلاح‌طلب بود موضوعات مختلفی هم از سوی دانشجویان و هم از سوی سخنران جلسه مطرح شد.

ره‌انجام یکی از دانشجویانی بود که از پدر خود به عنوان کارگری با حقوق روزانه 50 هزار تومان یاد کرد و گفت: برخی به دنبال نفوذ از راه‌های مختلف هستند اما ما تا آخر انقلابی خواهیم ماند، باید از کسانی ترسید که پنهانی وارد می شوند و به عبارتی نفوذ می‌کنند.(این دانشجو در پایان خود را مستقل از دو جریان سیاسی دانست).

یکی از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی از سید علی پرواز مدیرکل سیاسی انتخابات پرسید که شما مسوولان در این 6 سال اخیر چه کار کردید.

این دانشجو با بیان این که دخالت و تصرف در انتخابات صورت گرفت افزود: دخالت کردن و دخل و تصرف در آرای مردم لکه ننگی بر پیشانی مدیریت‌ها می‌ماند.

وی با پرسش از این مدیر استانداری که مواضعتان در برابر انتصابات فله‌ای و فامیلی چیست؟ افزود: در مجموعه استانداری کاری کردید که برخی افراد با کمترین میزان سواد و تخصص جایگاه‌ها را تصرف کرده‌اند.

این فعال دانشجویی افزود: ببینید که معاونان استاندار کدامیک تخصص دارند ببینید که تسهیلات با سود کم به بهانه اشتغال‌زایی به چه افرادی داده می شود در حالی که جوانان حداقل امکانات و تسهیلات را برای ازدواج ساده در اختیار ندارند.

وی گفت: شما که پشت سر هم از پتروشیمی حمایت می‌کردید چرا حالا که کار به دستگاه قضایی کشیده شده و فسادها رو شده حرفی نمی‌زنید و اگر کور سویی برای اجرای عدالت بود با عملکرد نادرست آن را از بین بردید.

خانم دانشجویی هم عملکرد نمایندگان سابق را به چالش کشید و گفت: آن‌ها توضیح دهند که برای استان چه کردند.

جمال‌الدین امید از جامعه اسلامی خطاب به پرواز گفت که شما هم مانند آقای رئیس‌جمهور شعار می دهید شما باید مواضعتان را به عنوان مدیرکل سیاسی انتخابات در خصوص فتنه 88 بیان کنید و بگویید که آیا فتنه‌ای رخ داد یا نه؟.(مدیرکل سیاسی انتخابات هم در جواب گفت که الان در سال 97 هستیم نه 88!).

یکی دیگر از دانشجویان هم با بیان این که آقایان بزرگواری و هدایتخواه از یک جنس هستند از آن‌ها خواست که به به سر هم نکوبند و باید امروز به فکر دانشجویی باشید که برای پیدا کردن یک لقمه نان زباله جابجا می‌کنند.

همین دانشجو در ادامه از مدیرکل سیاسی انتخابات پرسید داستان وام‌های میلیاردی که به یک خانواده خاص داده شد و پس نداده‌اند چه بود و سرانجام آن چه شد.

شنبه‌پور از دیگر فعالان دانشجویی هم از سرگذشت بورسیه‌های غیر قانونی در دوره‌های گذشته پرسید و مدیریت اسبق دانشگاه یاسوج را در دوره دولت سابق به چالش کشید.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
یاد محمدی حافظ کل قرآن آزاده هشت سال دفاع مقدس و...بخیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار