نماینده دانش آموزان در حضور نماینده کهگیلویه بیان کرد:
نماینده دانش آموزان گفت: تمام آرزوها و تلاشم حضور در مدرسه نمونه بود، به عوامل مدرسه و معلمانم افتخار می کنم اما این مدرسه، آنگونه که می پنداشتم نبود.
کد خبر: ۶۸۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 10 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،در ادامه ی بازدید های نماینده کهگیلویه بزرگ از مدارس، این بار 4 مدرسه پرجمعیت شهر دهدشت ( نمونه دولتی جوادیه، خوابگاه شبانه روزی شهید رجایی، دبستان امام خمینی(ره) و دبستان صدیقه اطهر)  مورد بازدید قرار گرفتند.
سردار هاشمی پور با حضور در مراسم آغازین دبیرستان نمونه دولتی جوادیه هم پای صحبت دانش آموزان نشست و هم با آنها سخن گفت.
 
مدرسه نمونه آنگونه نبود که فکر می کردم + تصاویر

نماینده دانش آموزان گفت: تمام آرزوها و تلاشم حضور در مدرسه نمونه بود، به عوامل مدرسه و معلمانم افتخار می کنم اما این مدرسه، آنگونه که می پنداشتم نبود.
حالا در جهت رفع مشکلات و کیفیت بخشی به تحصیل، به توجه و مساعدت نماینده مان در مجلس شورای اسلامی شدیدا نیازمندیم.
سردار هاشمی پور ضمن ابراز خوشحالی به حضور مداوم در میان دانش آموزان در سخنان کوتاهی دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و گفت : حضور فعال در کنار مسئولان آموزش و پرورش را وظیفه خود می دانم و در جهت رفع مشکلات و تقویت دانش آموزان تمام تلاش خود را به کار می گیرم.
نماینده مردم شریف کهگیلویه خطاب به دانش آموزان گفت: همواره قدردان نظام و انقلاب و رهبری معظم، والدین و معلمان خود باشید و بدانید با انس گرفتن با قرآن و معنویات و تلاش مضاعف در کسب دانش، همراه با تهذیب، آینده نظام و انقلاب را بیمه خواهید کرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از علی پورکپور در جهت ایجاد آرامش در آموزش و پرورش گفت : مدیر آموزش و پرورش دهدشت با نگاه علمی و تخصصی مشغول خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان است  و از زحمات و خدمات وی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
نماینده کهگیلویه از زحمات و حضور اصحاب رسانه تشکر کرد و گفت : کشور ما به توفیق الهی و برکت نظام جمهوری اسلامی از نظر امکانات و تجهیزات آموزشی دارای شرایط خوبی است و امیدوارم با تلاش جمعی، عقب ماندگی های فعلی را به حداقل برسانیم.
سردار هاشمی پور ضمن بازدید از خوابگاههای مدارس جوادیه و شهید رجایی و مدارس امام خمینی و صدیقه اطهر از نزدیک مشکلات این  مدارس و دانش آموزان را بررسی کرد و اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می بندم تا وضعیت اغذیه و خوراک دانش آموزان خوابگاههای آموزش و پرورش دهدشت بهبود یابد و جهت هوشمند سازی مدارس، پیگیری های خوبی انجام شده که مدیر آموزش و پرورش در جریان است و امیدوارم سریعتر به نتیجه برسند
سردار هاشمی پور در نشست های جداگانه با معلمان این مدارس ضمن شنیدن انتظارات آنها در حوزه آموزشی و پرورشی گفت:  از معلمان انتظار دارم که علیرغم مشکلات فراوان، بیش از پیش نسبت مسائل منطقه و جهان هوشیار باشند و از تمام زحمات شان صمیمانه سپاسگزارم.
 سردار هاشمی پور با اشاره به وضعیت ضعیف سرانه مدارس اظهار داشت: تمام همت و تلاش خود را بکار می گیرم تا از طریق خیرین، در جهت رفع مشکلات و تجهیز این مدارس مبلغ یک میلیارد ریال تا پایان سال  تأمین و در اختیار مدارس قرار گیرد.

از نکات مهم و قابل ذکر این بازدیدها، استقبال گرم و بدرقه صمیمی دانش آموزان، معلمان، عوامل اجرایی مدارس و مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار