جشن روز دانشجو
از سال ۹۳ تاکنون یک ریال هزینه برای دانشگاه در نظر گرفته نشده است، این درحالی است شهرستان ها و دانشگاه های هستند که از بالاترین اعتبار و نیروی انسانی مازاد برخوردار هستند ولی ما از حداقل ها هم بی بهره ایم.
کد خبر: ۶۸۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ 08 December 2018

جشن روز دانشجو با حضور عدل هاشمی نماینده شهرستان های کهگیلویه، لنده بهمئی و چرام، فرماندار و استقبال پرشور دانشجویان به میزبانی دانشگاه پیام نور لنده برگزار شد .

بی مهری نسبت به دانشگاه پیام نور لنده/ انتقادات تند رئیس دانشگاه پیام نورتابناک-دهقان رئیس دانشگاه پیام نور این شهرستان در ابتدای این آیین با قدردانی از حضور مسئولان به مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور لنده در سال ۸۸ با دو رشته تحصیلی شروع به کار کرد و امروز با  بیش از ۴۰۰ دانشجو در پنج رشته تحصیلی فعالیت میکند.

وی افزود: وقتی از عدالت آموزشی حرف میزنیم خیلی از مطالب در راستای عدالت آموزشی نظر انسان را به خود جلب می‌کند در فضاهای حقیقی و فضای مجازی متاسفانه برخی انسان های تحصیل کرده خواهان جمع آوری دانشگاه پیام نور شهرستان لنده هستند که این دور از انصاف و عدالت اجتماعی است، چرا که بچه های این منطقه کوچکترین حقی که دارند، ادامه تحصیل در شهر خود است، پس نباید در وضعیتی که برخی ها سعی می کنند دانشگاه در این منطقه نباشد با آنان همراه شویم.

رییس دانشگاه پیام نور لنده گفت؛ من، اساتید و دانشجویان از خانه بدوشی خسته شدیم، قریب به یک دهه است دانشجویان و مدیریت این دانشگاه دست به دامان آموزش وپرورش می شویم و در نوبت عصر مدارس لنده، هر سال در یک مدرسه هستیم .

دهقان با انتقاد از مدیریت دانشگاه پیام نور استان افزود؛ به کرات پیگیر وضعیت نیمه کاره ساختمان دانشگاه شدم و هیچ توجهی به درخواست ها و پیگیری های ما نمی شود.

حمید دهقان گفت؛ دفتر کاری دانشگاه پیام نور لنده در یک اتاقک ۶۰ متری سرایداری دایر است و این فضای بسیار کوچک فضای در شان دانشگاه نیست.

رییس دانشگاه لنده خاطرنشان کرد؛ در سال گذشته در آن زمان که نماینده محترم در محل ساختمان نیمه کاره دانشگاه حاضر شدند، ریاست دانشگاه و معاونت عمرانی استان گفته بودند اگر نماینده بتواند کمکی در حد یکصد ملیون به ما کند دیگر مشکلی نخواهیم داشت، اما یکصد میلیون تومان نماینده کمک شد و همچنان ساختمان این دانشگاه تکمیل نشده است زیرا خبری از کمک خود دانشگاه نیست.

در ادامه انتقادات تند رییس دانشگاه لنده ایشان به عدم همکاری در تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و همچنین عدم همکاری در تزریق نیروی انسانی به دانشگاه گفت؛ در شهرستان های که نیروی مازاد دارند با تبدیل وضعیت نیروهای قرار دادی آنان موافقت میشود، درحالی که دانشگاه لنده دو کارمند دارد و هیچ توجهی به ما نمیشود .

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانشگاه ما ۴ نیرو داشت و امروز دو نیرو داریم عنوان داشت، همین کمبود نیروی انسانی باعث میشود تسویه حساب یک دانشجو ماه ها طول بکشد.

دهقان افزود؛ از سال ۹۳ تاکنون یک ریال هزینه برای دانشگاه در نظر گرفته نشده است، این درحالی است که شهرستان ها و دانشگاه های هستند که از بالاترین اعتبار و نیروی انسانی مازاد برخوردار هستند ولی ما از حداقل ها هم بی بهره ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور لنده گفت: برج ها در اطراف شهرستان لنده برای سایر دانشگاه ساخته اند و سهم دانشگاه لنده از سال 93 تاکنون صفر است، چرا ما را با مرگ تدریجی قورباغه پز می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار