کارشناس هواشناسی در گفتگو با تابناک بیان کرد:
بنابر گزارش های اعلامی قبلی ، سامانه بارشی که قرار بود آخر هفته جاری وارد استان شود ، هم اکنون در حال ورود و آغاز فعالیت خود در استان است.
کد خبر: ۶۸۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 06 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، بنابر گزارش های اعلامی قبلی ، سامانه بارشی که قرار بود آخر هفته جاری وارد استان شود ، هم اکنون در حال ورود و آغاز فعالیت خود در استان است.
کارشناس هواشناسی اداره هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد به بیان جزئیاتی از نحوه فعالیت این سامانه در استان پرداخت.
ولی بهره مند گفت : سامانه بارشی از امروز تا فردا صبح در استان فعال خواهد بود که بتدریج از فردا صبح از جو استان خارج خواهد شد البته امروز قبل از ظهر بارش های خفیف و پراکنده ای در استان داشتیم ولی عمده بارش ها از عصر امروز تا فردا صبح است و شدت بارش ها از امشب تا فردا صبح رخ خواهد داد.
بهره مند در ادامه افزود : اگرچه مدت زمان عمر این سامانه کوتاه می باشد ولی بارش های نسبتا خوبی در مناطق مختلف استان به همراه خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی استان گفت : بارش در مناطق سردسیری عمدتا به صورت برف است. البته تمامی مناطق اطراف یاسوج مثل دمچنار ، سی سخت ، کاکان ، لوداب ، مارگون ، سادات امامزاده علی ،جوخونه ، گردنه مله شوره سپیدار ، جلیل و دشتروم شاهد بارش برف خواهند بود ضمن اینکه امشب از ساعت 1 بامداد احتمال بارش برف در سطح شهر یاسوج وجود دارد.
بهره مند با اشاره به بارشهایی که در راه است ، بیان کرد :  از امشب تا فردا صبح بارندگی ها باعث کاهش دید و اختلال در رفت امد و همچنین ابگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها و مسیلها خواهد شد.
وی گفت : از فردا صبح این سامانه از جو استان خارج می شود و کاهش دما ، یخزدگی معابر عمومی و مه در برخی نقاط را به همراه خواهد داشت .
بهره مند در خصوص وضعیت بارش ها در ماه های پیش رو هم گفت : برابر با آنچه که موسسه اقلیم برای ما فرستاده است ، ماه های آذر ، دی و بهمن بارش ها مطابق نرمال بلند مدت خواهد بود اما در اسفند ماه این بارش ها بین 20 تا 40 میلیمتر از متوسط بارش های بلند مدت ، کمتر خواهد بود.
 
تصاویر تکمیلی
جزئیات عملکرد سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد / بارنگی های زمستان چگونه خواهد بود؟
اخطاریه هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
 
جزئیات عملکرد سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد / بارنگی های زمستان چگونه خواهد بود؟
وضعیت بارش سیستم در حال فعالیت در کشور
 
 
جزئیات عملکرد سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد / بارنگی های زمستان چگونه خواهد بود؟
 
 
 
پیش بینی فصلی بارش مرکز تحقیقات آکادمیک ‌‌....سه ماهه دسامبر،ژانویه وفوریه..تا۱۰اسفتد
 
جزئیات عملکرد سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد / بارنگی های زمستان چگونه خواهد بود؟آخرین وضعیت بارش های کهگیلویه وبویراحمد تا تاریخ 15 آذر 97
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
خدایی چرا با این پیش بینی های غلط مردم را به شک می اندازید جای گله نیست این هواشناسی را تعطیل کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
خدایی ای چ هواشناسی ک ای استان داره اون برفی ک از ساعت یک ب بعد قرار بی بباره کو کجا رفت ؟؟وقتی بلد نیستید الکی نگید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار