افتضاح مدیریتی
به نظر می رسد فرماندار چرام هم یا باید بتواند توضیحاتی قانع کننده ارائه دهد و یا اینکه همان مسیری را که برای جنتی پور خواسته شده است ، وی هم در پیش بگیرد چرا که تنها واژه ای که می توان برای این اقدام بکار برد "افتضاح مدیریتی " است.
کد خبر: ۶۸۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 02 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، شهرستان نوپای چرام از جمله قدیمی ترین و مذهبی ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد است که اتفاقا میزبان مرقد خواهر امام رضا(ع) هم می باشد . امروز خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر تعطیلی اداره اوقاف این شهرستان و انتقال آن به شهرستان کهگیلویه! که باعث بهت و تعجب همگان شده است و البته انتقادات تندی هم در برخی رسانه ها شده است.
 در اولین انتشار خبر مذکور ، خبرگزاری قرانی ایکنا نوشت : متاسفانه طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر انتقال اداره اوقاف چرام به شهرستان کهگیلویه به گوش می‌رسید.
در این خصوص و برای پی بردن به زوایای مختلف موضوع با روح‌الله قبادپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه به گفت‌وگو نشستیم، وی گفت: بیش از ۳۰ سال است که اداره اوقاف کهگیلویه نیز استیجاری است و شاید بتوان گفت این مکان، ظرفیت فعالیت دو اداره را ندارد.
همچنین حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: این نمایندگی توان پرداخت اجاره مکان با وجود رایزنی با فرماندار و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان چرام را نداشته و به اوقاف کهگیلویه که در ۱۵ کیلومتری این شهرستان قرار دارد، انتقال داده‌ایم.
وی درخصوص خدمات‌دهی به بقاع امامزادگان چرام، اظهار کرد: هیچ خللی در ارائه خدمات به وجود نمی‌آید، چراکه مسیر دو شهرستان طولانی نیست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: اداره اوقاف کهگیلویه در زمینی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در محوطه بقعه امامزاده آقامیر(ع) دهدشت در حال ساخت است.
بنا بر این گزارش، به علت اهمیت ساماندهی بقاع امامزادگان و هزینه‌های ایاب و ذهاب برای کارکنان و اهالی شهرستان چرام و نوع ارتباط این اداره با سایر ادارات این شهرستان، جا دارد مسئولان امر به فکر چاره‌ای اساسی برای رفع این مشکل باشند.
افتضاح مدیریتی
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد چند نکته در این خبر تاسفبار وجود دارد که امیدواریم مسئولین پاسخ قانع کننده ای داشته باشند.
اولا آقای جنتی پور که قبل از مراسم اربعین با برگزاری نشست های خبری از برنامه ریزی ها ، هزینه ها و تلاش های دستگاه تحت مدیریت خود برای خدمات رسانی گسترده به خیل عظیم زائران خبر می داد ، چگونه اکنون در پرداخت اجاره بهای یکی از ادارات خود در شهرستانی که اجاره بها خیلی هم بالا نیست اینگونه در مانده است؟
از طرف دیگر فرماندار چرام و واکنش نداشتن وی به این موضوع به گونه ای که حتی نتوانسته است آن به رسانه ها منعکس و یا انتقادی کند ،عجیب است! و باید گفت ، فرمانداری که توانایی رایزنی برای تعطیل نشدن اداره کوچکی در شهرستان کوچکی مانند چرام را ندارد چگونه می خواهد روند توسعه ای شهرستان را پیگیری کند.
البته در این زمینه یکی از رسانه ها از مدیر کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خواسته است که به دلیل این اقدام بی مسئولانه خود استعفا دهد! که به نظر می رسد فرماندار چرام هم یا باید بتواند توضیحاتی قانع کننده ارائه دهد و یا اینکه همان مسیری را که برای جنتی پور خواسته شده است ، وی هم در پیش بگیرد و استعفا دهد. چرا که تنها واژه ای که می توان برای این اقدام بکار برد "افتضاح مدیریتی " است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
فرماندار چرام فعلاً تابع دستور ....،......،......و......است از خودش چیزی ندارد ضعیف تر از آن است که قدرت چانه زنی برای حل این مشکلات را داشته باشد،خدا کند فرمانداری را به باشت نبرند
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
باسلام شهرستانی که دو سال است با سرپرست اداره میشود روز خوش پیدا نمی کند جناب استانداری و جناب پرواز گفتار درمانی میکنند تا کم می آورند میروند سراغ خادمی و قوم گرایی را مطرح میکنند ولی بستگان خودشان را از ایلام آورذند و از سهمیه استان محروم ما استخدام میکنند خداوکیلی پیگیری کنید مرادی مدیر دفتر استاندار که هیچ سابقه کاری ندارد و همه کاره استان شده دارند از 10درصد سهمیه استان کار استخدامش را حل میکنند چرا بازرسی و دادگستری که این همه دنبال باقری است این استخدام غیرقانونی استاندار را بررسی نمیکند چرا خبرنگاران میترسند چرا اداره اطلاعات ورود نمیکند فقط اجرای قانون برای فقراست استاندار ضعیف است که فرماندار فاقد شرایط انتخاب میکند فرمانداری که چند بچه نپخته و بیمار برایش تصمیم میگیرند بد به حال مردم بیچاره چرام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
پولی که از موقوفات به دست می اورند چکار میکنند .....................البته الان دیگه وقفاتی نیست چون مردم هوشیار شدند که انها را دست شما ندهند مستقیما به دست ناتوانان برسانند
چروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
باسلام نمی دانیم کرایه یک خانه چقدر است ولی بی شک بیش از ۴۰۰ هزار تومان نخواهد بود نماینده استاندار فرماندار ومدیر کلی که نتوانند این مبلغ را در ماه جور کنندباید از مردم معذرت خواهی نموده وصندلی مدیریت را ترک کنند خدمت اقای جنتی عرض نمایم در بی بی رشیده که نمی بینم کاری انجام شود ولی مطمن هستم که در ماه در امد ایشان شاید دهها برابرکرایه اداره و حقوق خادم باشد این پول کجا میرود امام زاده علی وبقیه امامزادهها هم برای حیف ومیل مرد مومن دوتا از امام زاذههای بزرگ استان در این شهرستان قرار دارد یعنی در امد این دو امام زاده به اندازه ماهی ۴۰۰ هزار تومان نیست مردم را چه فرض کر دید
ناشناس
|
Afghanistan
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
سپو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار