در اتاق رئیس حوزه ریاست یکی از دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد دوربین مخفی و دستگاه شنود کشف شده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 26 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، در اتاق رئیس حوزه ریاست یکی از دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد دوربین مخفی و دستگاه شنود کشف شده است.

چند ماهی بعد از رفتن رئیس یکی از دانشگاه‌های استان در اتاق آقای رئیس، دستگاه شنود و دوربین مخفی پیدا شد که این بحث وجود داشت که رئیس سابق برای رئیس جدید به‌پا گذاشته باشد.

بعد از ورود متولیان امر و بررسی‌های لازم مشخص شد آقای رئیس در اتاق خود، لابی دفتر و سالن جلسات نیز دوربین و دستگاه شنود بکار گرفته و سرور آن بر روی کامپیوتر آقای رئیس نصب شده بود که همگی خنثی شدند.

گفته می‌شود این دوربین و شنود تا فاصله‌ای مشخص امکان دریافت بر روی گوشی همراه رئیس را داشت و اینکه چرا بعد از عزل نسبت به خنثی سازی این دوربین‌ها اقدام نکرده جای سوال است.

اما بعد از بارندگی‌های چند روز اخیر و چکه کردن اتاق رئیس حوزه ریاست این دانشگاه و بعد از ریزش سقف کاذب مشخص شد در این اتاق نیز دستگاه شنود و دوربین نصب شده است.

بعد از کشف دوربین و دستگاه شنود در اتاق رئیس حوزه ریاست، کارکنان این دانشگاه نگرانی‌های در این زمینه دارند که این امکان وجود دارد در دیگر اتاق‌ها نیز چنین اقدامی انجام شده باشد.
این موضوع برای افکار عمومی ابهام آفریده که آیا این قضیه علیه مدیر جدید شکل گرفته است و یا خیر و البته در این زمینه پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا نمی‌تواند با قاطعیت اظهار نظر کند زیرا در صلاحیت دستگاه‌های خاص بوده و برای این رسانه امکان ورود به ماهیت موضوع وجود ندارد.
 
کشف دستگاه شنود در اتاق رئیس دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد! + تصاویر
 
کشف دستگاه شنود در اتاق رئیس دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد! + تصاویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
همون طور که سایر سایت ها زده اند دانشگاه یاسوج بوده.
با سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
كي جسنم اولا ريسي كه اتاقش اين همه سيم من يك پيچسه ريس بي عرضه بوده دوم اينا كار ريس جديد است ميخواد بكه خيلي مهمه الان كشور دنبال حل مشكلات اقتصادي مردم مشما جي رو بزرك ميبينيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار