تابناک گزارش می دهد؛
فرماندار کهگیلویه برنامه بازدید یک روزه استاندار در شهرستان کهگیلویه را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۷۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵ 25 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در خصوص بازدید استاندار از شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: استاندار و هییت همراه صبح امروز چهارشنبه یکم آبانماه برنامه کاری خود را از شهرستان باشت آغاز و در نوبت عصر وارد شهرستان گچساران شد.

وی افزود: در ادامه این برنامه، استاندار فردا صبح در شهرستان کهگیلویه حضور دارند و در نوبت عصر هم به شهرستان چرام می روند.

جعفر نیکبخت ابراز داشت: استاندار در بدو ورود و در اولین گام خود در شهرستان کهگیلویه، امشب در محل تمرین تیم هندبال فرازبام خائیز حاضر و با عوامل فنی و بازیکنان این تیم لیگ برتری دیدار می کنند.

وی عنوان کرد: صبح فردا پنج شنبه استاندار ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر دهدشت و غبار روبی و عطر افشانی قبور شهیدان بازدیدهای خود را آغاز کرده و در ادامه از پروژه های آبرسانی شهرستان های چهارگانه، کارخانه آجر پزی و گاوداری صنعتی در روستای دشت مازه دیدار خواهند کرد.

فرماندار کهگیلویه در پایان صحبت های خود گفت: استاندار بعد از بازدیدهایی که در شهر دهدشت داشتند پایان بخش برنامه های ایشان حضور در شورای اداری شهرستان کهگیلویه است.

 

عکس وگزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار