تابناک گزارش می دهد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود خود به شهرستان کهگیلویه، در محل تمرین تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.
کد خبر: ۶۷۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹ 25 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار کهگیلویه و مدیران شهرستان در اولین گام از سفر خود به شهرستان کهگیلویه به سالن شهید باهنر دهدشت محل تمرین تیم فرازبام خائیز رفت و با مجموعه این تیم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرمربی تیم فرازبام خائیز اظهار داشت: مدیر عامل و دوستان مجموعه مدیریتی تیم فرازبام خائیز با دستان خالی اما با تمام وجود برای تیم در حال تلاش و برنامه ریزی هستند و به لحاظ مادی و معنوی به پشتیبانی نیاز دارند.

سلیمی ابراز داشت: بنده به نمایندگی از طرف کادر اجرایی تیم فرازبام خائیز از شما جناب استاندار درخواست میکنم گوشه چشمی به این تیم داشته باشید و به شما قول میدهم که چنانچه به این تیم توجه لازم بشود قطعا شایستگی حضور در رقابت های آسیایی را دارد.

وی افزود: یکی از بهترین سرمایه های تیم فرازبام خائیز، وجود و حضور تماشاگران و طرفداران این تیم است و کمتر تیمی را دیدم که از چنین پتانسیل قویی برخوردار باشد.

سلیمی در پایان صحبت های خود گفت: از حضور گرم شما جناب استاندار در محل تمرین تیم سپاسگزاری میکنم و این حضور شما قطعا دلگرمی بسیار خوبی برای مجموعه تیم خواهد بود.

در ادامه بازیکن ملی پوش تیم فرازبام خائیز خطاب به استاندار اظهار داشت: با توجه به اینکه اهل این شهر نیستم و فقط بازیکن تیم فرازبام خائیز هستم اما با اینهمه خودم را یک دهدشتی میدانم.

مهرداد صمصامی ابراز داشت: من بازیکن ملی پوش هستم و با توجه به اینکه شهر دهدشت شهر بسیار بزرگی نیست اما تیم فرازبام خائیز به لحاظ امکانات سخت افزاری در مقایسه با شهرهای دیگر هیچگونه کمبودی ندارد و همه این امکانات فقط به لطف و همت مدیرعامل تیم است و از این بابت به نمایندگی از طرف تیم از ایشان صمیمانه سپاسگزارم.

این بازیکن ملی پوش تیم فرازبام خائیز در ادامه عنوان کرد: جناب آقای دکتر احمدی من از شما یک درخواست بزرگ دارم البته این درخواست من برای شما به عنوان استاندار خیلی بزرگ نیست، با توجه به اینکه مشخص نیست من سال آینده در این تیم حضور داشته باشم اما عاجزانه از شما درخواست میکنم که به این تیم کمکی بکنید که به لحاظ پایه ای تقویت شود.

وی افزود: ما بازیکنان از شما پاداشی نمی خواهیم و انتظار دیگری هم از شما نخواهیم داشت فقط به تیم فرازبام خائیز بصورت پایه ای کمک کنید تا این تیم سال های زیادی همچنان برای این شهرستان و مردمش پایدار بماند و بتواند در کشور حرف اول را بزند.

صمصامی بیان کرد: من و بازیکنان تیم تنها خواسته ای که از شما داریم این است که این تیم را حمایت کنید تا بتواند با قدرت به کار خودش ادامه بدهد و این انگیزه و دلگرمی برای مدیرعامل زحمتکش این تیم باشد.

بعد از صحبت های کادر فنی و بازیکنان تیم فرازبام خائیز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دیروز در جمع ورزشکاران و مدال آوران استان در بازیهای آسیایی نیز گفتم که ورزش برای ما یک اولویت اساسی است و در این مسیر هرکاری که از دستمان بربیاید هزینه می کنیم و اعتقاد داریم که اثرات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن بسیار بالاست و قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست.

وی افزود: از مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکر میکنم که بستری فراهم نمودند تا جناب پارسایی به این عرصه وارد شوند.

دکتر احمدی ابراز داشت: از آن جایی که من قبلآ به دهدشت آمده بودم و از نزدیک از وضعیت کوچه ها، خیابان ها و میادین آن بازدید کردم و مبلمان شهری را دیده بودم تصورم نیز این بود که سالن ورزشی این شهر به دلیل کمبود منابع و امکانات تربیت بدنی شاید پایین تر از فضای شهر باشد اما وقتی وارد سالن شدم، زیبایی و استاندار بودن سالن را مشاهده کردم واقعآ لذت بردم.

وی افزود: از این بابت هم به جناب علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و هم به مدیرعامل تیم و هم به مجموعه بازیکنان بابت این انتخاب تبریک عرض میکنم و از خداوند منان میخواهم که در رقابت های بعدی به یاری خداوند موفق باشید.

وی ادامه داد: ورود بخش خصوصی به پروژه ها فرصتی است که ما باید به درستی و به نحو شایسته از آن استفاده کنیم.

احمدی بیان کرد: وجود تماشاگران پرشور و بانشاط این شهر نشان دهنده عظمت کار شماست، ضمن آنکه ورزش می کنید در واقع این کار شما نوعی عبادت کردن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در خصوص بحث حمایت، باتوجه به اینکه خودم بودجه ای هستم هیچ گاه در جمع قولی نمیدهم اما این وعده را به شما میدهم و پیگیری هم میکنم هرجایی که به لحاظ قانونی مشکلی وجود نداشته باشد برگ سبزی از طریق تربیت بدنی و از طرق دیگر حتمآ کمک میکنم.

احمدی ابراز داشت: باتوجه به اینکه جناب پارسایی به تنهایی اسپانسر تیم است و از آنجایی که شرکت عمرانی دارند حتمآ در این زمینه به ایشان و مجموعه تیم کمک خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، بعد از صحبت های مدیرعامل و مجموعه تیم و نیز وعده های استاندار مبنی بر کمک و حمایت از ورزش و جوانان این شهرستان، جناب دکتر احمدی به همراه فرماندار کهگیلویه و معاونین خود با بازیکنان عکی یادگاری گرفتند و در پایان به رسم یادبود روی پیراهن تیم فرازبام خائیز جمله ای نوشتند و آن را امضاء کردند.

بعد از این دیدار، استاندار و هییت همراه ایشان به همراه فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای اداری شهرستان سالن شهید باهنر را ترک کردند.

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار