نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به منظور سرکشی و بررسی مشکلات ، به دیدار مردم بخش دشمن زیاری رفت و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با آنان به گفت و گو نشست.
کد خبر: ۶۶۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 15 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به منظور سرکشی و بررسی مشکلات ، به دیدار مردم بخش دشمن زیاری رفت و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با آنان به گفت و گو نشست.

در این سفر، فرماندار کهگیلویه، بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی از قبیل بنیاد مسکن، اداره راه، راهداری و حمل و نقل، برق، مخابرات و اداره گاز نیز حضور داشتند.
 نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولانی که حضور داشتند با حضور درگلزار شهدا و ادای احترام به شهدای روستای سادات مشهدی سفر خود را آغاز کردند.
سردار هاشمی پور و دیگر مسئولان با حضور در مدارس روستا با دانش آموزان ،  آموزگاران و دبیران مدارس به گفت و گو پرداخت.
بنابر این گزارش آموزگاران و دانش آموزان عمده مشکلات این مدارس و سایر مدارس روستاهای در مسیر و مورد بازدید را اینگونه اعلام کردند : فرسودگی ساختمان یک مدرسه ، نبود آب سردکن، فرسودگی دستگاهها و تجهیزات آموزشی، کمبود کامپیوتر و نبود پروژکتور ، کمبود وسایل سرمایشی و گرمایشی ، نبود وسایل ورزشی و ...
لازم به ذکر است برخی کلاس های درس ، درب نداشتند و اکثر پنجره ها فاقد شیشه بودند.

نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به دانش آموزان و معلمان آنها متعهد شد که برخی از این نواقص را از طریق خیرین و برخی مشکلات جزئی دیگر را از طریق دفتر ارتباطات مردمی خود، مرتفع می نماید. 
هاشمی پور از دانش آموزان و مسئولان مدارس خواست که در حفظ و نگهداری ساختمان، کلاس های درس و اموال آموزشگاه کوشا باشند و به بحث زیبا سازی و نشاط مدرسه توجه ویژه داشته باشند.

زیرسازی و آسفالت خیابان سادات مشهدی توسط بنیاد مسکن با همکاری اداره برق، پس از رفع معارضات محلی،پیگیری قیر و آسفالت جاده اصلی (ورود تا خروج) روستا توسط راه و شهرسازی پیگیری رفع مشکلات اینترنتی روستاهای دهستان، پیگیری و تلاش در جهت کمک به مساجد روستاها و انجام تعمیرات مورد نیاز ، از جمله مواردی بود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول همکاری در جهت رفع آن ها را داد.

لازم به ذکر است که کلاس های درس مدرسه ابتدایی سادات مشهدی وضعیت مناسبی نداشتند و مقرر شد با هماهنگی مسئولان آموزش و پرورش از طریق دفتر ارتباطات مردمی نماینده سفیدکاری گردد.

در پایان این دیدار صمیمی ، نماینده مردم از استقبال و صبر و حوصله مردم ، همراهی ، احساس مسئولیت و زحمات فرماندار ، بخشدار مرکزی ، دهیاران و  مدیران ادارات تشکر و قدر دانی نمود.
 همچنین مردم و دهیاران از خدمات و تلاش های مجدانه هاشمی پور، فرماندار، بخشدار و مسئولان ادارات تشکر نمودند.

از نکات مهم و جالب این سفر، استقبال و بدرقه صمیمانه و پرشور مردم این روستاها بود که عدل هاشمی پور از آنان تشکر و سپاسگزاری نمود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
سردار محبوب و مرد عمل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار