مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از فراخوان دومین مسابقه نقاشی آب و زندگی ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 07 October 2018

به گزارش تابناک،علی‌حسین مرادی از فراخوان دومین مسابقه نقاشی آب و زندگی خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه در 2 بخش کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در خصوص جزئیات فراخوان، افزود: این مسابقه با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب استان در قالب برنامه‌های مشترک فرهنگی برگزار می‌شود.

به گفته وی، چگونه ممکن است آب آلوده شود؟، آب از کجا و چگونه به دست می آید؟، آب آلوده چه ضرری دارد؟، چگونه می‌توان آب را نگهداری کرد؟ و چکار کنیم که آب هدر نرود؟، از جمله موضوعات نقاشی در بخش کودک است.

مرادی با اشاره به موضوعات بخش نوجوان، ادامه داد: موضوعاتی از جمله در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟، برای اینکه آب‌ها آلوده نشوند چکار باید کرد؟ با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می‌کنید؟، برای بخش نوجوان اعلام شده است.

این مسؤول درباره نحوه ارسال آثار، خاطرنشان کرد: باید اصل نقاشی به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده(الصاق فرم شناسنامه به پشت نقاشی در گوشه پایین سمت راست) و آثار نقاشی دیجیتال نیز به صورت پرینت رنگی به همراه CD حاوی فایل اجرایی، ارسال شود.

وی افزود: آثار باید در بسته‌بندی تخت و بدون تاخوردگی و یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس باشند.

مرادی، 30 آبان‌ماه جاری را پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اعلام کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار