کد خبر: ۶۶۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 27 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی که عملکرد مدیران و مدیریت ارشد استان را در طول یک سال گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید خاطرنشان کرد: همه نخبگان و فرهیختگان استان منتظرند ببینند مسؤولان ارشد استانی چه برنامه مدونی برای استان دارند.

وی گفت: منتظریم ببینیم که مدیران استان برای محرومیت‌زدایی و ارتقای جایگاه استان در بحث توسعه چه برنامه‌ای داشته‌اند و اگر برنامه داشته‌اند چه میزان در اجرای این برنامه پیشرفت حاصل شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که احساس می‌شود در عمل انگار وزنه‌ای به پای مدیریت استان بسته شده است خاطرنشان کرد: به غیر از حرف خلاقیت و نوآوری در استان دیده نمی‌شود زحمات البته قابل تقدیر است ولی انتظار می‌رود که این وزنه را از پای خود باز کنند و چالاک و چابک مشکلات استان را حل کنند.

دانشی با بیان این که آقای استاندار اکثرا خوب حرف می‌زند یادآور شد که امروز مشکلات استان ما با گفته و حرف حل نمی‌شود چرا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست و گفتار درمانی مشکلات استان را برطرف نمی‌کند.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نباید همیشه مسؤولان استانی را مقصر کم‌کاری دانست به برخی دخالت‌هایی که در کار مسؤولان می شود و در همه ادوار هم وجود داشته و در دوره کنونی بیش از هر زمان دیگر است اظهار کرد: مسؤولان تحت فشار خواسته‌های برخی افراد به خصوص نمایندگان هستند.

دانشی در ادامه در پاسخ به سؤالی که در استان عنوان می‌شود یکی از نمایندگان بیش از سایر نمایندگان در مسائل استانی دخالت می‌کنند این گونه اظهار نظر کرد که بهتر است نمایندگان ابتدا مشکلات کشور بعد مشکلات استان و سپس معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه را در اولویت کارهای خود قرار دهند و البته در این بین حق‌الناس را هم در نظر بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار