مدیرکل حوزه استاندار فارس نیز در این باره گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات دولت را در ابعاد مختلف به صورت واقعی، مستند و شفاف بدون اغراق به مردم اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۶۴۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 23 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رحیم آزادی افزود: این جشنواره به مناسبت هفته دولت از سوم تا هفتم شهریورماه، از ساعت 16 الی 22 در بلوار چمران برپا می شود.
دبیر اجرایی جشنواره خدمت با بیان این که عملکرد دولت در ابعاد عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جشنواره خدمت در معرض نمایش قرار می گیرد، گفت: غرفه های این جشنواره در اختیار دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد قرار خواهد گرفت و مدیران به صورت مستقیم عملکرد دولت را در قالب فیلم، تیزر، کلیپ، بروشور کتابچه و هر قالب دیگری معرفی خواهند کرد.
آزادی با بیان این که مدیران کل دستگاه های اجرایی استان یا معاونان آن ها در غرفه های جشنواره خدمت حضور یافته و به تشریح عملکرد دولت در 6 سال گذشته می پردازند، اظهار داشت: همه مدیران مستقیما پاسخگوی مردم خواهند بود و هرشب، چند نفر از مدیران استان عملکرد دولت را تشریح می کنند.
وی ادامه داد: برنامه های متنوع هنری، ورزشی و تفریحی در حاشیه جشنواره خدمت برنامه ریزی شده است.
دبیر اجرایی جشنواره خدمت با بیان این که صدا و سیما هر شب برنامه های جشنواره خدمت را از رادیو و تلویزیون به صورت مستقیم پخش خواهد کرد، گفت: برنامه تلویزیونی شب پارسی به صورت مستقیم در محل برگزاری جشنواره خدمت اجرا خواهد شد و همه مدیران به صورت مستقیم عملکرد دستگاه اجرایی متبوع خود را تشریح خواهند کرد.
آزادی افزود: با توجه به این که جشنواره خدمت برای نخستین بار در سطح استان فارس و کشور اتفاق می افتد از همه مردم برای حضور در این جشنواره و آشنایی با خدمات دولت دعوت می کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت حضور موثر و پررنگ اصحاب رسانه در جشنواره خدمت، بیان کرد: برپایی غرفه حقوق شهروندی یکی از برنامه های جشنواره خدمت است و مدیران با حضور در این غرفه ها، مشکلات مردم را بررسی و دستورهای لازم برای گره گشایی از مشکلات را صادر می کنند.

** مدیران دستگاه ها، دستاورهای نظام و دولت را اطلاع رسانی کنند
مدیرکل حوزه استاندار فارس نیز در این باره گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات دولت را در ابعاد مختلف به صورت واقعی، مستند و شفاف بدون اغراق به مردم اطلاع رسانی کنند.
عبدالرضا قاسم پور با یادآوری این که هفته دولت سال جاری مقارن با دهه ولایت و امامت است، افزود: به همین منظور برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های با نشاط سالم در همه شهرستان های استان صورت گرفته است و از ظرفیت رسانه ها نیز در این زمینه استفاده می شود.
وی با بیان این که اگر در جامعه یاس و ناامیدی تبلیغ شود شاهد شور و نشاط و شکوفایی نخواهیم بود، تاکید کرد: همه باید به جامعه امید بدهیم و هدف دشمنان که بزرگنمایی مشکلات و تضعیف خدمات نظام اسلامی است را خنثی کنیم.
مدیرکل حوزه استاندار فارس با بیان این که رسانه های بیگانه با تبلیغات منفی و اقدامات عوام فریبانه به صورت دائمی خدمات نظام را تضعیف و مشکلات را بزرگ نمایی می کنند تا مردم دچار ناامیدی شوند، گفت: در مقابل حرکت دشمنان ما باید به جامعه امید بدهیم و خدمات دولت را به صورت امیدوار کننده ای به مردم اطلاع رسانی کنیم.
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس نیز در این نشست خبری با بیان این که در 6 سال فعالیت دولت تدبیر و امید در مجموع 6 هزار و 77 پروژه با اعتبار 10 هزار و 6 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری رسیده است، گفت: امسال نیز در هفته دولت یک هزار و 323 پروژه با 2 هزار و 511 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
امیرحسین جمشیدی افزود: عمده طرح های اجرا شده در استان فارس زیربنایی بوده و حدود 40 درصد اعتبارات در قالب 140 طرح به این حوزه اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: طرح ها و پروژه های بزرگ و متعددی در حوزه سدسازی و راهسازی در استان فارس آغاز شده است که امسال و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دوم تا هشتم شهریورماه هر سال در تقویم رسمی کشور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار