برای نخستین بار در مازندران صورت گرفت ؛
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی افزود: استانداری و امور بانوان پیگیر مطالبات بانوان است که اکنون مدارک تحصیلی بانوان فارغ التحصیل و زنان تحصیل کرده در حال خاک خوردن است که باید به نوعی شرایط فعالیت آنان در جامعه فراهم شود.....
کد خبر: ۶۴۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 09 August 2018

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران در مراسم تجلیل از خبرنگاران بانوی مازندران در اداره کل منابع طبیعی مازندران – نوشهر، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه جامعه دارند که با قدرت قلم و کلام خود جهت احقاق حق تلاش می‌کنند.

سمیه قاسمی طوسی افزود: استانداری و امور بانوان پیگیر مطالبات بانوان است که اکنون مدارک تحصیلی بانوان فارغ التحصیل و زنان تحصیل کرده در حال خاک خوردن است که باید به نوعی شرایط فعالیت آنان در جامعه فراهم شود.

وی ادامه داد: در این زمینه اصحاب رسانه با تعهد و دلسوزی نقش مهمی دارند تا با قلم خود بانوان توانمند را در جامعه معرفی کنند.

قاسمی طوسی گفت: خبرنگاران آزادگی و قلم را در اختیار زر و زور و قدرت قرار ندهند. واقعیت‌های جامعه را ببینیم و در راه توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری مازندران ادامه داد: ۳۰ درصد پست مدیریتی بانوان تا پایان دولت باید اجرا شود که با توجه به عملکردها و توانمندی بانوان در این عرصه می‌توانند اثرگذار باشند که امیدواریم به زودی یک فرماندار زن در استان داشته باشیم.



وی گفت: ایجاد بازارچه‌های خوداشتغالی از دیگر اقدامات بود که در عرضه محصولات تولیدی بانوان بی سرپرست و بد سرپرست تمهیداتی و اقداماتی اندیشیده شد تا مسائل و مشکلات این قشر را تسهیل کنیم.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند که با توجه به وسعت استان مراسم تجلیل از خبرنگاران یک هفته کم است و باید این ایام بیشتر شود.

محمود شالویی افزود: از میان انبوه منابع حرفهای تازه و نو گفته شود. امید برای همه افراد مهم است که نباید تحت هیچ عنوان مردم را ناامید کرد بلکه همه ارمغان شادی و امید را درجامعه ترویج کنیم.


حجت الاسلام مختاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز گفت: یاد شهدا به ویژه شهید آوینی و شهید صارمی را گرامی می‌داریم که امیدواریم بتوانیم راه، اندیشه، قلم و فکر آنان را به قلم درآوریم.

سیده فریبا حسینی، عضو هیئت مدیره و دبیر کمیته بانوان خانه مطبوعات مازندران نیز گفت: تلاش کردیم در دوره هفتم به دور از حاشیه و سیاسی‌کاری اقدامات موثری صورت دهیم که اکنون از ۳۲۰ عضو خانه مطبوعات استان نزدیک به نیمی از آنان بانوان هستند.



سیده فریبا حسینی افزود: کانون بانوان خبرنگاران استان راه اندازی شد تا مشکلات خبرنگاران به موقع رفع شود.

در پایان این مراسم از بانوان خبرنگار استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار