فوری از بمب نقل وانتقالات لیگ هجدهم فوتبال
اشکان دژاگه و مسعود شجاعی ۲ بازیکن ملی‌پوش حاضر در جام جهانی روسیه که هر دو کاپیتان های کی روش نیز محسوب می شوند با امضای قراردادی ۳ساله با مالک جدید و متمول باشگاه تراکتورسازی تبریز به این تیم پرهوادار پیوستند. مسعود شجاعی، اصالتا ترک قشقایی بوده و متولد شیراز است. بعد از صعود نرخ ارز و تخلیه لیگ ایران از اغلب ستاره ها، این انتقال یک بمب خبری و اتفاق غافلگیرکننده محسوب می شود
کد خبر: ۶۳۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 02 August 2018

در انتقالی ناگهانی دو بازیکن ملی پوش سرشناس و پابه سن گذاشته تیم ملی ایران، یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با مالک متمول تراکتور توافق کردند و به تیم تراکتورسازی پیوستند.

به گزارش تابناک تبریز، تیم تراکتورسازی در ادامه خریدهای خود در فصل نقل و انتقالات در آخرین ساعات امشب بمب نقل و انتقالات فصل هجدهم را با اقدامات مالک جدید بخش خصوصی خود منفجر کرد. در این راستا اشکان دژاگه و مسعود شجاعی ۲ بازیکن ملی‌پوش حاضر در جام جهانی روسیه با امضای قراردادی ۳ ساله به تیم تراکتورسازی پیوستند. مسعود شجاعی بازیکن سابق اوساسونا اسپانیا ترک قشقایی بوده و متولد شیراز است. اشکان دژاگه بازیکن ایرانی - آلمانی نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان و تیم ملی ایران را در کارنامه دارد و فصل گذشته بعد از یک سال و اندی ، تنها 17دقیقه برای ناتینگهام فارست بازی کرد ولی مصدوم شد و به رغم اشغال یک سهمیه لیست نهایی جام جهانی، مصدوم بود و نتوانست حتی دقایقی در روسیه به میدان برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :