استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: مردم روزهای سختی را تحمل می کنند ولی نباید اجازه دهیم دشمنان از مشکلات برای ناامید کردن و بی اعتمادی مردم به نظام سوء استفاده کنند.
کد خبر: ۶۳۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 01 August 2018

اجازه ندهیم دشمنان ازمشکلات برای ناامیدی مردم سوءاستفاده کنند

به گزارش تابناک قزوین،" عبدالمحمد زاهدی" عصر امروز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در استانداری برگزار شد با بیان این مطلب، گفت:هر ساختار حکومتی در ذیل خود نهادهایی را تاسیس می کند تا اهدافش را پیاده کند و کشورما نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: در تاریخ اسلام اگر هجرت پیامبر را از مکه به مدینه مبنای حاکمیت اسلامی قلمداد کنیم یک سازماندهی برای ایجاد حکومت شکل گرفت ومسجد به عنوان اولین نهادی بود که تاسیس شد.

زاهدی گفت: حکومتها برج و بارو و کاخ ساختند ولی پیامبر(ص) بنای مسجد را گذاشت و فعالیتهایی که در مسجد شکل گرفت مهم و تاثیرگذار بود.

استاندار تصریح کرد: امام راحل هم نهادهایی مانند بنیاد شهید، کمیته امداد، سپاه، بسیج، جهادسازندگی را تاسیس کردند و در ادامه نهاد سازی حکومت، شاهد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودیم.

وی یادآورشد: برخی سازمانها مانند صدا و سیما و تبلیغات اسلامی به صورت مستقیم کار فرهنگ سازی و تبلیغ را انجام می دهند و برخی غیر مستقیم در این کار نقش دارند که ایجاد هماهنگی بین آنها ضروری بود.

این مقام مسئول ادامه داد: مناسبت های سیاسی اجتماعی تلخ و شیرین زیادی داریم و برخی دائمی و برخی مقطعی است و نیازمند عکس العمل هایی در زمان خود است که باید باشکوه برگزار شود.

وی اظهار کرد: شورای هماهنگی نقش مهمی در هماهنگی برنامه ها و ایجاد نظم و وحدت رویه دارد و همه دستگاهها باید در این کار مشارکت و همراهی کنند.

زاهدی یادآورشد: امسال شرایط ویژه ای داریم و در چهل سالگی انقلاب باید بتوانیم این اطمینان را به مردم بدهیم که نظام اسلامی با اتکا به خداوند از این شرایط عبور خواهیم کرد.

استاندار بیان کرد: در شرایطی که قیمت دلار مدام بالا می رود اما خرید و فروش نمی شود یک جریانی دارد و از اینگونه مسائل دشمنان استفاده می کنند تا موجب بی اعتمادی و نا امیدی مردم شوند.

وی اضافه کرد: هنوز رسانه های بیگانه از اعتصاب دروغین رانندگان می گویند تا التهاب جامعه بیشتر شود و ما باید بیشتر دقت و شرایط را درک کنیم.

زاهدی گفت: قبول داریم مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده اما باید مراقب باشیم تا دشمنان از این روزنه مشکلات برای ناامید کردن مردم استفاده نکنند.

زاهدی بیان کرد: به فرمانداران ابلاغ شده تا ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستانها نیز فعال شده و این مناسبت با کمک مردم باشکوه برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار