مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه؛
مدیر آموزش وپرورش دهدشت گفت:کنکور ۹۷ با حضور ۴۲۴۵داوطلب در ۲۱ حوزه و در امنیت کامل برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 01 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، علی پورک پور اظهار داشت: در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با حضور ۴۲۴۵ داوطلب در ۲۱ حوزه امتحانی کنکور امسال در نهایت دقت، امنیت و آرامش برگزار شد.

وی ترکیب داوطلبان را شامل ۲۳۴۳ دختر و ۱۹۰۲ پسر دانست و ابراز داشت: از این تعداد در رشته ریاضی ۳۹ دختر و ۱۰۲ پسر، رشته علوم انسانی ۴۳۴ دختر و ۳۶۹ پسر، رشته تجربی ۱۳۷۲ دختر و ۱۵۱۶ پسر، رشته هنر ۵۷ دختر و ۹۳ پسر و در رشته ی زبان ۱۷۲ دختر و ۹۲ پسر از مناطق چاروسا، دیشموک، سوق و دهدشت به رقابت پرداختند.

پورک پور برگزاری کنکور را با توجه به حساسیت موضوع، کار دشواری دانست و بیان داشت: در برگزاری کنکور امسال که در واقع بزرگترین رقابت علمی کشور است تلاش جمعی مجموعه ستادی آموزش وپرورش و سایر همکاران فرهنگی خصوصا حوزه ی امتحانات، معاونت ها، ارزیابی عملکرد، حراست و روابط عمومی و به شکل ویژه واحد خدمات قابل تقدیر است.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت ضمن تقدیر از امام جمعه محترم، فرماندار و معاون فرمانداری کهگیلویه، از همه ی ادارات و نهادهایی که در برگزاری کنکور امسال آموزش وپرورش را یاری کردند عنوان کرد: از مجموعه نیروهای امنیتی و انتظامی، شبکه بهداشت و هلال احمر، دانشگاه آزاد و پیام نور و سایر ادارات خدمت رسان تشکر می کنم و با توجه به اینکه هوا در روزهای برگزاری کنکور گرم بوده لازم است از مجموعه شرکت توزیع برق شهرستان که با تلاش شبانه روزی به پایداری برق کمک کردند به شکل خاص تشکر کنم.

پورک پور در پایان صحبت های خود گفت: قطعا با استفاده از تجربیات امسال و سال های گذشته و با برگزاری جلسات سعی خواهیم کرد در کنکور سال های آینده مشکلات را به حداقل رسانده تا داوطلبان در محیطی آرام و بدون مشکل به رقابت بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار