مدیرکل انتقال خون استان فارس از آمادگی مراکز اهدای خون برای خونگیری در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 17 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مسعود ترابی مدیرکل انتقال خون استان فارس با اشاره به آمادگی مراکز انتقال خون فارس برای خونگیری در ماه رمضان، بیان کرد: این مراکز از بیست و هفتم اردیبهشت ماه برابر با اول ماه رمضان تا پایان این ماه آماده خونگیری از اهداکنندگان هستند.

وی با اشاره به زمان خونگیری در شیراز، ادامه داد: مرکز انتقال خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت – آسیاب قوامی- همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ و در روز‌های تعطیل این مرکز از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

مدیرکل انتقال خون استان فارس تصریح کرد: همچنین مرکز اهدای خون نمازی واقع در میدان نمازی همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه مهیای خونگیری از افراد در ماه مبارک رمضان است.

مسعود ترابی ادامه داد: ساعات خونگیری اهداکنندگان خون در شهرستان‌های کازرون، مرودشت و گراش در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر انجام می‌شود.

وی گفت: در شهر‌های جهرم و لار علاوه بر ساعات کاری صبح بعد از افطار از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری از اهداکنندگان روزه دار است.

مدیرکل انتقال خون استان فارس اضافه کرد: شهرستان فسا در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت یکسره آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

ترابی افزود: شهرستان داراب علاوه بر ساعات کاری صبح از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری است.

وی تصریح کرد: شهرستان آباده نیز در روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و در شب‌های لیالی قدر از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

گفتنی است، پذیرش اهداکنندگان خون در تمام مراکز با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار