حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه ترامپ از برجام بیرون نمی‌رود بلکه سریال ۴ ماهه دیگری را آغاز می‌کند، گفت: نه تنها در مسئله برجام خوب عمل‌نکرده‌ایم، بلکه بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور به مدیریت نامناسب و تصمیم‌گیری دیرهنگام برمی‌گردد.
کد خبر: ۶۰۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 09 May 2018
حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه ترامپ از برجام بیرون نمی‌رود بلکه سریال ۴ ماهه دیگری را آغاز می‌کند، گفت: نه تنها در مسئله برجام خوب عمل‌نکرده‌ایم، بلکه بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور به مدیریت نامناسب و تصمیم‌گیری دیرهنگام برمی‌گردد.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم همدان و فامنین در مراسم نکوداشت مقام معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: متأسفانه در مسئله برجام خوب عمل‌نکرده‌ایم، زیرا قرار نیست در برجام تنها آمریکا صحبت کند و ما گوش داده و دچار نمایش‌های ۴ ماهه ترامپ شویم.

حاجی بابایی با بیان اینکه ترامپ از برجام بیرون نمی‌رود، گفت: تحلیل من این است که به احتمال بالای ۹۰ درصد، سریال ۴ ماهه دیگری را آغاز می‌کند که اگر برود برای ما بهتر است و این نحوه اداره کردن کشور صلاح نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: آمریکا، فرانسه و انگلیس، هارمونی مشخصی را در برجام کوک می‌کنند و همه آن‌ها می‌خواهند جمهوری اسلامی را دوباره برای مسائل موشکی به‌پای میز مذاکره بکشانند.

حاجی بابایی تصریح کرد: البته نباید تنش‌زا بود، اما باید اختیار تصمیم‌گیری در اختیار خودمان باشد و مواضع اخیر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه خوب بود و ترامپ چنین مواضعی را می‌فهمد.

مشکل کشور نبود مدیریت است نه سرمایه/ پول به‌اندازه کافی هست

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: سهم زیادی از مشکلات اخیر اقتصادی کشور را باید بر عهده مدیریت گذاشت، خیلی از تصمیم‌ها را می‌توان زودتر گرفت و می‌توان درباره یک معضل، یک‌صدا بود.

حاجی بابایی گفت: امروز می‌توان ادعا کرد که مجلس همه قوای خود را برای حمایت از دولت به کار بسته و از این فرصت دولت برای خدمت کامل بهره می‌برد.

وی تأکید کرد: مردم دردمند هستند و اعتقاددارم که در جمهوری اسلامی مشکل منابع نداریم، پول به‌اندازه کافی هست و تنها باید درست مدیریت کنیم.

دانشگاه، سوپرمارکت نیست

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معلمان نیز گفت: متأسفانه به دلایل متعدد، معلم و جایگاه معلمی در جامعه ما دستخوش مشکلات و دغدغه‌های فراوانی هستند و اگر بخواهیم جامعه پیشرفت کند باید به سمت برطرف شدن دغدغه معلمان و استادان حرکت کنیم.

حاجی بابایی افزود: اگر بخواهیم مشکلات اجتماعی برطرف شود باید به ۱۲ سال ابتدایی زندگی فرزندان این مرزوبوم توجه ویژه کرد، ۶ سال ابتدایی تولد در دامن خانواده و شش سال مدرسه در دوران ابتدایی دوران طلایی تربیت هستند که باید به آن توجه کرد و هرچه برای این دوران تربیت طلایی هزینه کنیم، کم است.

وی تصریح کرد: متأسفانه مشکلات کشور از زمانی آغاز شد که برنامه ششم را قبول نداریم و آن را اجرایی نکرده‌ایم به‌طور مثال بدون هیچ دلیل و توجیهی به‌یک‌باره تصمیم به گسترش دانشگاه‌ها گرفته و امروز شاهد مشکلاتی هستیم.

حاجی بابایی اعلام کرد: دانشگاه، سوپرمارکت نیست که هر جا و هر وقت اراده کردیم، تأسیس کنیم و با کمال تأسف امروز شاهد هستیم که بعضی از دانشگاه‌ها مشغول فروش برند خود هستند و این یک معضل برای آموزش عالی محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار