نماینده مردم شهرستانهای کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان باید کیفیت کالاهای تولیدی خود را بالا ببرند.
کد خبر: ۶۰۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 05 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  حسن سلیمانی ، لازمه تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی تولیدکنندگان باید کیفیت کالاهای تولیدی خود را بالا ببرند، اضافه کرد: تولیدکنندگان باید کالاهای تولیدی خود را با نمونه‌های جهانی قابل رقابت کنند.

نماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تولیدکنندگان باید در کنار برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت محصولاتشان، جیب مردم را هم در نظر داشته و برای عرضه محصولاتشان با قیمت مناسب برنامه داشته باشند.

وی در ادامه برپایی نمایشگاه های تولیدات داخلی را راهکار خوبی برای آشنایی مردم با کالاهای تولید داخل عنوان کرد و افزود: این اتفاق خواهد توانست مردم را به خرید کالاهای تولید داخل علاقمند کند.

سلیمانی با تاکید بر ضرورت حمایت جدی حاکمیت از کالاهای ایرانی افزود: حمایت از تولید کنندگان داخلی باید از حالت شعاری خارج و عملیاتی شود.

نماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه تولید، اظهار کرد: ناملایمات و شرایط بد اقتصادی برای همه تولیدکنندگان وجود دارد، اما مهم این است که تولید کنندگان بتوانند در چنین شرایطی خود را شکوفا کنند.

سلیمانی با اشاره به عدم آشنایی مردم با تولیدات داخل استان، اظهار کرد: اغلب تولیدکنندگان داخل استان گلایه مندند که با وجود اینکه بازار خوبی در دیگر استان ها دارند، اما در استان کرمانشاه خیلی شناخته شده نیستند.

وی بر ضرورت برنامه ریزی واحدهای تولیدی داخل استان برای معرفی تولیداتشان به مردم تاکید کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار