مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از مصوب شدن احداث و بازسازی 3 واحد تاسیسات آبرسانی روستایی و مخازن ذخیره آب شرب در شهرستان شادگان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 29 April 2018

درویشعلی کریمی با اشاره به جلسه‌ای که روز گذشته با حضور نماینده وزارت نیرو و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: احداث و بازسازی 3 واحد تاسیسات آبرسانی روستایی و مخازن ذخیره آب شرب با حمایت سازمان آب و برق انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بازسازی تاسیسات و احداث مخازن بزودی عملیاتی و به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها آب شرب اهالی 3 دهستان شهرستان شادگان به لحاظ کمی و کیفی بهبود قابل توجهی پیدا می‌کند.

کریمی عنوان کرد: بازسازی تاسیسات آبرسانی گرگر با 20 روستا، احداث و جانمایی تاسیسات آبرسانی آلبوحصار با 18 روستا و اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی و مخزن 4 هزار متر مکعبی بوزی با 35 روستای تحت پوشش با همکاری و حمایت سازمان آب و برق انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: 73 روستای دهستان‌های گرگر، حسینی و بوزی در مجموع جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 500 نفر را تحت پوشش دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خاطرنشان کرد: احداث مخزن 5هزار متر مکعبی و 13 مخزن هوایی در دهستان‌های جفال و خنافره نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که سازمان آب و برق نسبت به عملیاتی کردن آن‌ها متعهد شد.

کریمی ادامه داد: همچنین تملک زمین تاسیسات آلبوحصار و گرگر و جانمایی مخزن 5 هزار مکعبی جزء تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار