رئیس میراث فرهنگی تویسرکان از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در خانه مسعودی تویسرکان همزمان با روز عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 10 July 2015
رئیس میراث فرهنگی تویسرکان از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در خانه مسعودی تویسرکان همزمان با روز عید فطر خبر داد.

به گزارش فارس، میثم الوندی در جلسه ستاد سفر تویسرکان با اشاره به وجود 14 کمیته ستاد سفر به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران اظهار کرد: کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی، نظارت بر خدمات گردشگری، نظارت بر اصناف، خدمات بهداشتی و درمانی، انتظامی، امداد و نجات، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، اطلاع‌رسانی، رسیدگی به شکایات، فرهنگی، نظارت بر ارزیابی، اسکان و خدمات بیمه‌ای در ستاد سفر تویسرکان فعالیت دارند.

وی به پاک‌سازی و نظافت ابنیه‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی اشاره کرد و گفت: بروشورهایی از آثار و نقشه شهر تویسرکان به منظور اطلاع‌رسانی، هدایت و جذب مسافران و گردشگران آماده شده است.

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان با اشاره به برپایی نمایشگاه و فروشگاه در خانه مسعودی در روز عید فطر از برگزاری برنامه ویژه کودکان با اجرای برنامه «عمو حمید» در این ایام خبر داد.

وی از افزایش ساعات بازدید اماکن گردشگری تویسرکان در روزهای تعطیل پیش‌ رو سخن گفت و افزود: آمارگیری شاخص‌های گردشگری به منظور شناسایی و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف از سوی این نهاد انجام می‌شود.

الوندی با اشاره به وجود 221 اثر تاریخی، فرهنگی و مذهبی در شهرستان یادآور شد: خانه مسعودی، خانه اقتداری، کاروانسرای شاه‌عباسی، آرامگاه میررضی، کمربسته سرکان، آرامگاه حضرت حبقوق‌ نبی(ع)، سفره خانه سراب بازار سرپوشیده برخی از آثار گردشگری تویسرکان است.

وی، گشت مشترک با دستگاه‌های متولی در بازار، بازرسی بهداشت از بیمارستان، نظافت ترمینال‌، آماده‌سازی پارک‌ها و کمپ حبقوق نبی(ع)، روان‌سازی ترافیک، اجرای برنامه‌های فرهنگی در جوار حبقوق‌نبی(ع)، آماد‌باش پایگاه امداد و نجات خیرآباد را برخی از اقدامات انجام شده اعلام کرد.

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان به آماده‌سازی اسکان برای مسافران و گردشگران در روزهای تعطیل عید فطر اشاره کرد و گفت: خانه معلم، خوابگاه دانشگاه آزاد و مدرسه شهید فرشید هرمزی از جمله محل‌های تعیین شده در این راستا است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار