رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد
رئيس هیأت بوكس استان قم گفت: پيكارهاي انتخابي بوكس رده سني بزرگسالان ارديبهشت ماه امسال به ميزباني قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 10 April 2018

به گزارش تابناک قم،مجید عباس‌زاده اظهار کرد: این دوره از مسابقات انتخابی بوکس بزرگسالان از روز دهم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) به مدت پنج شب به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری نخستین جلسه رسمی هیأت بوکس استان قم در سال 1397 اشاره و بیان کرد: در این جلسه راجع به میزبانی قم از مسابقات کشوری، برنامه‌های سال جاری این رشته و تعیین شرایط انتخاب سرمربی تیم منتخب هیأت به منظور معرفی به فدراسیون بحث و تبادل نظر خواهد شد، ضمن اینکه حضور تمامی داوران و مربیان در این جلسه هیأت بوکس الزامی است.

رئیس هیأت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری پیکارهای انتخابی بوکس قم، عنوان کرد: این رقابت‌ها به منظور شناسایی نفرات برتر برای عضویت در ترکیب تیم منتخب هیأت به منظور حضور در مسابقات منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده و 24 فروردین‌ماه در خانه بوکس به انجام می‌رسد تا برترین‌ها اردیبهشت ماه در رقابت با بوکسورهای 6 استان در انتخابی تیم ملی با یکدیگر رقابت کنند.

وی در ادامه به مهمترین موفقیت‌های مشت‌زنان قم در سال 1396 اشاره و عنوان کرد: در سال قبل 11 مدال متنوع از مجموع ۹ اعزام نتیجه تلاش مشت‌‌زنان قم در مسابقات مختلف کشوری بود، مدال‌هایی که سه طلای آن توسط علی مرادی‌‌سپهر، علی یعقوب‌لو و محمدجواد وفایی به دست آمد.

عباس‌زاده که داور بین‌المللی بوکس قم و تنها نماینده این استان در مسابقات بوکس بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی نیز بود، در ادامه بیان کرد: سه مدال نقره و پنج برنز نیز توسط بوکسورهای قم از پیکارهای کشوری سال قبل به دست آمد، ضمن اینکه یک طلا توسط علی مرادی‌سپهر از رقابت‌های دانشجویان کشور کسب کردیم و مربی تیم ملی بوکس جوانان نیز از استان قم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار