غلام محمد زارعی در حاشیه‌ی بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، از پر ثمر بودن  دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 March 2018
غلام محمد زارعی در حاشیه‌ی بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، از پر ثمر بودن  دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، زارعی افزود: در این دیدار که به موضوعات و مشکلات آموزش و پرورش حوزه ی انتخابیه بویراحمد و دنا اختصاص داشت ، وزیر آموزش و پرورش قول مساعد برای بر طرف نمودن این مشکلات را داد.
وی گفت : در دیدار با وزیر یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که جمعیت بالای دانش آموزی ، فرهنگیان و گستردگی حوزه تحت مدیریت بود مطرح و پیشنهاد تبدیل این آموزش و پرورش به دو منطقه داده شد که وزیر موافقت اولیه را با این طرح اعلام نمود و آن را برای طی مراحل قانونی به کارگروه خاص آن ارسال کرد تا پس از طی این مسیر ، یکی از عمده ترین مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان حل شود.
در دیدار نماینده بویراحمد و دنا با وزیر آموزش و پرورش چه گذشت؟/ خبرهای خوش زارعی در خصوص رفع مشکلات این دستگاه آموزشی ، تربیتی
 
این نماینده مجلس یکی دیگر از مشکلات اساسی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را کمبود فضای آموزشی با توجه به افزایش سالانه دانش آموز در مدارس بر اثر مهاجرت بی رویه عنوان کرد و افزود : در این دیدار وزیر قول مساعد داد که نوسازی مدارس به فوریت ، حل ۵۰ درصد مشکل فضای آموزشی را برای اقدام در دستور کار قرار دهد.
زارعی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش را پی‌گیری سرانه مدارس عنوان کرد و گفت : آقای بطحایی اعلام داشت که طی روزهای آینده بخشی از سرانه مدارس واریز خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خعهتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
هواپیما بیمه بوده یا نه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار