فتاحی اصل در این بازدید باتاکید بر خدمات رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی ، افزود : در واقع این عزیزان ، سفیران استان و شهرستان ما در بازگشت به استان های خود هستند.
کد خبر: ۵۸۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 23 March 2018

بازدید فرماندار چرام از مراکز اسکان گردشگران نوروزی چشمه بلقیس

فتاحی اصل در این دیدار که همراه مدیران آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری انجام گرفت از باغ چشمه بلقیس و کمپینگ اقامتی و مدارس اسکان میهمانان نوروزی بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد فرماندار چرام در گفت و گو با گردشگران و میهمانان نوروزی از مناطق مختلف کشور ، ضمن خوش آمدگویی جویای مشکلات احتمالی در خصوص اسکان این مسافران شد.
فتاحی اصل در این بازدید باتاکید بر خدمات رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی ، افزود : در واقع این عزیزان ، سفیران استان و شهرستان ما در بازگشت به استان های خود هستند و از همه مسئولین به خصوص شهرداری و دهیاران می خواهیم به نظافت باغ چشمه بلقیس کمپین و مراکز ورودی شهرها و روستاها توجه بیشتری داشته باشند.

وی در پایان بازدید خود گفت : در خصوص کمپینگ چشمه بلقیس لازم است توجه جدی به بهداشت سرویس های بهداشتی و نظافت روزانه آن شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه این دیدار فرماندار ، خبرنگاران و دیگر مسئولان بازدید کننده از کمپ های گردشگری ، به کمپین «نه به تصادف جاده ای » پیوستند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار