در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی عنوان شد؛
اردوگاه‌های های تفریحی تنگ ماغر، تنگ سروک و برم الوان شهرستان بهمئی ساماندهی می شوند.
کد خبر: ۵۸۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷ 17 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، آخرین نشست شورای اداری سال ۹۶ شهرستان بهمئی با حضور مدیران و مسئولان نهاد‌ها و سازمان‌ها در فرمانداری بهمئی برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه، برنامه ریزی برای خدمات سفر شهرستان در ۴ نشست برگزار شد.

مجتبی صلاحی نژاد با بیان اینکه ساماندهی اردوگاه‌های های تفریحی و رفاهی تنگ ماغر، تنگ سروک و برم الوان در دستور کار قرار گرفت افزود: سرویس بهداشتی منطقه قلعه نادر نیز دچار مشکل و در حال حاضر پیمانکار در حال ساخت سرویس بهداشتی دائم در این منطقه است.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی و اسکان مسافران نوروزی داخل شهر، اضافه کرد: همکاری شهرداری برای اختصاص یکی از پارک‌های شهر لیکک به عنوان پارک اسکان مسافران نوروزی، خدمت بزرگی به حوزه گردشگری شهرستان خواهد بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی گفت: برای تامین امنیت و خدمات بهتر به مسافران نوروزی، مدیران دستگاه‌ها و مراکز اسکان، شماره تماس دو رده پایین‌تر مدیریتی خود را به ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کنند.

صلاحی نژاد ادامه داد: با توجه به مصوبات کشوری همه نهاد‌ها موظفند در بنر‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح معابر عمومی در کنار درج آرم ستاد سفر، شماره تماس سامانه ملی خدمات سفر را نیز (۰۹۶۲۹) درج کنند.

بخشدار مرکزی بهمئی هم با تقدیر از خدمات یکساله شورای اداری شهرستان در سال ۹۶، گفت: ساماندهی آژانس‌های درون شهری نیاز جدی شهرستان است به طوری که تاکنون خودرو‌های شخصی و بدون تابلوی آژانس اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند که نهاد‌های مربوطه باید با این موارد برخورد کنند.

علی کرم صدیقی فر افزود: برای نصب چراغ روشنایی در معابر روستا‌های واقع در مسیر محور‌های اصلی مواصلاتی و فاقد روشنایی باید در ایام نوروز اقدام شود.

وی به لزوم مدیریت جشن‌های نوروزی هم اشاره کرد و گفت: در این ایام یک جشن در حوزه قلعه نادر و یک جشن هم در بخش‌های ممبی و سرآسیاب برگزار  می‌شود.

مسئول بازرسی و نماینده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این نشست با اشاره به برگزاری یادواره بزرگ شهدای بهمئی در آغاز سال ۹۷، گفت: این یادواره با حضور مسئولان و خانواده شهدای بهمئی سراسر کشور در شهر لیکک برگزار می‌شود.

فرج دهبان نژاد با اشاره به آمادگی کامل مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برای همکاری با ستاد خدمات سفر شهرستان، افزود: در ایام نوروز گشت‌های امنیت در سراسر شهرستان فعال هستند و در کنار سایر نهاد‌های نظامی و انتظامی آمادگی کامل را برای امنیت پایدار در شهرستان داریم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم در این نشست با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد برخی از سیستم‌های غیر دولتی در ایام شادی و اندوه، گفت: نظارت بر عملکرد آرایشگاه ها و تلارهای مجالس ضعیف است بطوریکه این افراد برای برنامه‌های چند ساعته هزینه‌های گزافی از مردم درخواست می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار