حکم اعدام سارقان طلافروشی در گچساران صبج امروز در محل ارتکاب جرم، سرقت و قتل دو نفر از طلافروشان گچسارانی در ملاعام اجرا شد.
کد خبر: ۵۷۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 15 March 2018

بارها نقدهایی در میان عامه مردم را دیده بودیم که بر تاخیر در اجرای برخی احکام در خصوص افراد خشن و بر هم زننده امنیت روانی جامعه تاثیر گذاشته اند . این موضوع در کهگیلویه و بویراحمد یکی دو سال است به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود که با اجرای حکم اعدام دو قاتل طلافروشان گچسارانی تنها چند ماه پس از دستگیری ، این نوید را به مردم داد که دستگاه قضایی بر اجرای وعده های خود در خصوص اجرای سریع و فوری احکام مربوط به پرونده هایی که امنیت عمومی را به مخاطره می اندازد ، مصر است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز دو قاتل طلافروشان گچسارانی در ملا عام و در محل وقوع جرم به دار مجازات آویخته شدند .
حکم اعدام سارقان طلافروشی در گچساران صبج امروز در محل ارتکاب جرم، سرقت و قتل دو نفر از طلافروشان گچسارانی در ملاعام اجرا شد.

یکی از خبرنگاران حاضر در محل حادثه صحنه اعدام را اینگونه روایت کرده است : برپایه این گزارش صبح امروز و براساس اطلاعیه اعلام شده اجرای حکم اعدام سارقان طلافروشی گچساران در محل خیابان بلادیان اجرا شد، در همان ساعات اولیه صبح و ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد شهروندان گچسارانی در محل اجرای حکم تجمع کرده و لحظه به لحظه به جمعیت افزوده می‌شد، صدای شیون و زجه‌های خانواده‌های محکومان به اعدام نیز در محل شنیده می‌شد، با گذشت دقایقی راس ساعت ۶ بامداد مراسم اعدام با تلاوت آیاتی چند از قرآن اجرا شد و پس از آن حکم صادره توسط یکی از ماموران و توسط بلندگو برای مردم قرائت شد بعد از قرائت حکم صادره و توضیحاتی در خصوص امنیت و لزوم اجرای امنیت و برخورد با مخلان حکم، جرتقیل دو اعدامی با لباس‌های آبی راه راه و چشمان بسته شده را بالا برد تا حکم اعدام به طور رسمی اجرا شود، امنیت کامل توسط نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی به صورت کامل برقرار بود و جنازه‌های دو اعدامی امروز صبح گچساران حدود ۴۵ دقیقه بر بالای دار آویزان بود که پس از اتمام وقت قانونی جنازه‌ها پایین آورده و توسط پزشک قانونی برای تایید نهایی فوتی معاینه شد.
ماجرا چه بود؟

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرقت یک طلافروشی در گچساران که منجر به کشته و زخمی شدن ۳ نفر شد، گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان طلافروشی ادامه دارد.

 سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: عصر دیروز (96/6/6) دو فرد مسلح پس از ورود به یک مغازه طلافروشی در خیابان "بلادیان گچساران" صاحب مغازه و دو فرزندش را با اسلحه کلاشینکف مورد هدف گلوله قرار دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سارقان مسلح پس از سرقت مقادیری طلا با یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره‌ای از محل فرار کردند.

انصاری کرد: در این حادثه پسر کوچک طلافروش کشته شد و پدرش نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت همچنین پسر دیگر طلافروش اکنون در بیمارستان بستری است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: یک تیم از کارآگاهان مجرب و با تجربه برای بررسی صحنه جرم و اقدامات انتظامی به محل اعزام و تحقیقات و گشت‌های انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

سارقان قاتل چگونه به دام افتادند؟

در سرقت مسلحانه از طلافروشی باب الحواحج گچساران که در ۶ شهریورماه امسال رخ داد دو نفر از مالکان طلافروشی(مرحوم قدم خیر و پسرش) به قتل رسیدند و یک نفر دیگر از فرزندان مرحوم نیز زخمی شد و چندکیلو گرم طلا نیز به سرقت رفت.

پس از وقوع این حادثه شناسایی عوامل در دستور کار گرفت و تیمی متشکل از پلیس آگاهی و اطلاعات استان و فرماندهی انتظامی گچساران برای شناسای و دستگیری سارقان تشکیل شد.
بعد از مدتی در یکی از استان‌های همجوار یکی از عوامل که قصد فروش مقداری طلا را داشت، دستگیر شد.دو سارق اصلی که قصد داشتند مقداری از طلا‌ها را برای فروش به یکی از استان‌های همجوار ببرندنیز در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مسیر شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان اصلی که دو برادر بودند به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف که در سرقت استفاده کرده بودند دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتند ومحل اختفاء مقداری از طلا‌ها را که سارقان در زیر خاک پنهان کرده بودند نیز توسط پلیس کشف شد.

گفتنی است کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد پس از نزدیک به سه ماه تلاش، موفق شدند سارقان طلافروشی در خیابان بلادیان گچساران را در عصر چهارشنبه 15آذرماه امسال در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

تصاویر اجرای حکم اعدام قاتلان طلافروشان گچساران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
حیف جونی که عاقبتش این باشه ،قاتل طلا فروش یاسوجی چه وابی ؟؟:؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
به حقشون رسیدنددست گل قوه قضائیه دردنکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار