وی خطاب به مسوولان گفت: برای رفع مشکلات برق، گاز، آب و خط تلفن دستگاه‌ها وقت بگذارید. نیامدیم در جلسات که فقط به این مسائل رسیدگی کنیم مدیران باید یاد بگیرند به این مسائل رسیدگی کنند.
کد خبر: ۵۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 14 March 2018
در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند برگزاری این نشست و طرح نبود خط تلفن و شبکه فیبرنوری در شهرک‌های صنعتی انتقاد کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرگزاری فارس، نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی پیش از ظهر امروز در سالن اتاق بازرگانی و به ریاست علی‌محمد احمدی با دستور کار بررسی خوشه‌های صنایع دستی، صادرات غیر نفتی و سایر موارد برگزار شد.

در این نشست سهراب بنام به وضعیت خوشه‌های کسب و کار در حوزه دست‌بافت‌های داری اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی قرار است در این حوزه  اقداماتی انجام دهد که استاندار در پاسخ به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: چند سال است که می‌گوییم خوشه‌های کسب و کار اما کاری در این حوزه انجام نشده است که بخش خصوصی برنامه زمان‌بندی ارائه دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تسهیلات خوبی برای ایجاد خوشه‌های صنایع دستی اختصاص داده شده و اگر می‌خواهیم کار کنیم این گوی و میدان.اینکه بخواهیم در جلسات حاضر بشینیم و از عبارت‌های خارجی استفاده کنیم فقط خودمان را خسته کردیم و کار دیگری انجام نشده است.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تسهیلات روستایی گفت: در روستاها متولی سازمانی و اداری وجود ندارد، متولی روستاها دهیاری‌ها هستند که برادری آن‌ها هم ثابت نشده است. دولت دنبال مشخص کردن متولی در روستاها هست.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران به اعتراضات کارکنان خود رسیدگی کنند، گفت: با مدیرانی که به وضعیت کارکنان خود رسیدگی نکنند و آنها جلوی استانداری تجمع کنند برخورد می‌شود.

وی با انتقاد از نبود شبکه فیبرنوری در شهرک‌های صنعتی و همچنین در واحدهای تولیدی گفت: نشستیم که خط تلفن یک واحد تولیدی و صنعتی را درست کنیم در حالی که متولی واحدها، شرکت شهرک‌های صنعتی است همانطور که آموزش و پرورش متولی دانش‌آموزان است شرکت شهرک‌های صنعتی هم پدر صنعت است و نیازی نیست این مورد را توجیه کند.

احمدی عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی پول می‌گیرد که به مشکلات واحدها رسیدگی کند و این زیرساخت ها را فراهم کند. نمی‌شود من به عنوان استاندار اینجا بنشینم و مشکلات خط تلفن وhحدها را حل کنم.ادعا می‌کنیم تا آخرین روستای استان خط تلفن بردیم اما در واحدهای صنعتی مرکز استان مانده‌ایم.

وی گفت: نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی جایی نیست که در مورد مسئله آب، برق و گاز دستگاه‌ها صحبت شود و وقتمان هدر برود.مدام تاکید داریم مدیران وقت بگذارند و به این مسائل رسیدگی کنند اما خودمان باید به این مسائل رسیدگی کنیم.

وی خطاب به مسوولان گفت: برای رفع مشکلات برق، گاز، آب و خط تلفن دستگاه‌ها وقت بگذارید. نیامدیم در جلسات که فقط به این مسائل رسیدگی کنیم مدیران باید یاد بگیرند به این مسائل رسیدگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار