فرماندار يزد گفت: صاحب نظران و متخصصان بايد توجه كافي به محتواي آموزشي فعاليت‌هاي پيشگيري از اعتياد براي افراد مختلف جامعه داشته باشند چراكه برخي از اين آموزش‌ها تا سال‌ها در ذهن افراد ماندگار خواهد بود .
کد خبر: ۵۷۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 07 March 2018

«مصطفي سالاري» در جلسه شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بيان اين ‎ كه توجه به موضوع پيشگيري در حوزه‌هاي مختلف مي‌تواند قطعاً تأثيرگذاري بهتري نسبت به مراحل ديگر داشته باشد، اظهار کرد: براي پيشگيري در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي بايد برنامه‌هاي آموزش محور ارائه شود و دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با پرهيز از اقدامات جزيره‌اي به دنبال برنامه‌هاي مدون و مكمل براي رسيدن به اهداف باشند .

وی همچنين بر برنامه‌ريزي به منظور ارائه آموزش‌هاي مردم محور براي سال آينده تأكيد كرد و افزود: اميدواريم شوراي هماهنگي مواد مخدر استان نيز اعتبارات لازم در اين حوزه را پيش بيني و به شهرستان يزد اختصاص دهد .

فرماندار یزد خواستار بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي سازمان‌هاي مردم نهاد در اين زمينه شد و تصريح كرد: بايد با نظارت و حمايت از سمن‌ها، فعاليت‌هاي آنان در حوزه آموزش و پيشگيري از اعتياد را در مسير رسيدن به اهداف شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان هدايت نماييم .

سالاري خاطرنشان كرد: ضرورت دارد دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان با توجه به مباحث ارائه شده در اين جلسات و همچنين شرح وظايف خود برنامه‌ها پيشنهادي به منظور تدوين برنامه سال آتي براي سال 97 را تا پايان سال به دبيرخانه شوراي ارائه نمايند .

ریيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد، افزود: اقدامات و فعاليت‌هاي شورا و دستگاه‌هاي ذيربط بايد در پايان سال جمع بندي و به شوراي استان ارائه گردد .

فرماندار يزد در پايان با اشاره به ثبت جهاني شهر يزد و همچنين در پيش بودن ايام تعطيلات عيد نوروز و حضور مسافران و گردشگران از اقصي نقاط كشور از نيروي انتظامي خواست تا با معتادين متجاهر در سطح شهر برابر دستور العمل ها اقدامات لازم صورت پذيرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار