دست انداز
بخش "دست انداز" تابناک اردبیل، فرصتی است برای یکی بگو و یکی بشنو با مسئولان و فعالان دسیاسی و اجتماعی. این بخش بهانه و سوژه لازم را برای طرح حرفهای شوخی و جدی با مسئولان فراهم می کند.
کد خبر: ۵۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰ 03 July 2015

ما خبرها و اظهارات مسئولان و فعالان سیاسی و اجتماعی را با "دست انداز" همواره رصد می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ایستگاه در حال ساخت راه آهن اردبیل دورتر از شهر است. بنابراین یک ایستگاه راه آهن جدید هم در داخل شهر اردبیل احداث می کنیم

تابناک: دکتر جان! خوش تیپ! وزیر تدبیر! اول فکری به حال ریل قطار بکن بعد دل ما رو با افزایش تعداد ایستگاهها خوش کن! کل پروژه راه آهن اردبیل خواب رفته و نصف بیشترش بعد 10 سال کار نشده است. آنوقت در این شرایط شما وعده احداث دومین ایستگاه را تحویل ما می دهی؟!!!

***

استاندار اردبیل در دیدار با جوانان اصلاح طلب: مدیر خوب در استان کم داریم

تابناک: و شما برای تربیت مدیر چه برنامه ای دارید؟

***

یک مقام مسئول در شهرداری اردبیل: از سرمایه‌گذارانی که پارکینگ بسازند حمایت می کنیم

تابناک: شما از پاساژ سازهایی که پارکینگ را حذف کرده اند حمایت نکنید ، حمایت از ساخت پارکینگ پیش کش!

***

یک مقام مسئول در سرعین: بساط عسل‌ فروشی‌های تقلبی کنار جاده ای برچیده شد

تابناک: دوز دانیشانا رحمت!

***

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل: مدیران اجرایی با قدرت چانه‌زنی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

تابناک: اولا خودمانیم مگر چقدر اعتبار وجود دارد که برایش چانه زنی کنند؟ دوما چانه زنی برای جذب اعتبار تنها وظیفه مدیر است یا نماینده هم وظایفی دارد جناب؟!

***

شهردار مشگین‌شهر: زمینه رونق صنعت گردشگری را در شهرستان فراهم می کنیم

تابناک: پس برا همین امسال قطع درختان پارک جنگلی زیاد شده ...

***

معاون استاندار اردبیل: سد عنبران نمین توجیه اقتصادی برای کشاورزی ندارد

تابناک: علاوه بر پشتیبانی تامین آب شرب، اراضی و باغات دیم بخش محروم عنبران را به کشت آبی تبدیل می کند. این کافی نیست؟ مردم عنبران به غیر از امید بستن به تکمیل این سد چه دلخوشی دیگری دارند آقای آذرنژاد؟!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
با سلام نویسنده محترم که خط مشی سیاسی تان معلوم است و از نظرها یی که به خبرها دادید کاملامشخصه.سوال از خود شما اینه که چطوری از سایت آقای محسن رضایی سر در آوردین لطفا به خودتان در خلوتتان پاسخ قانع کننده بدهید بعد بیایید به حرف های مسولین دولت که هدفی جز خدمت و امید دادن به مردم چیزی در سرلوحه کاری شان نیست نظر دهید.
مردم خوب میفهمند لطفا سرتان را از برف بیرون بیاورید.با تشکر
مدیر پایگاه
سایت تابناک اردبیل: دوست گرامی ، شایسته تر بود نظرتان را نسبت به استدال نوشته بیان می کردید. اما آقای رضایی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصیت فاخری هستند که تاکنون اقدام و سخنی برخلاف منافع ملی و منافع مردم از زبان ایشان شنیده نشده است. در ضمن این سایت که  با نظرات ایشان اداره نمی شود. 
سوم آنکه در حرفه رسانه ملاک استدال خبر و پیام نوشته است نه تریبونی که آن را منتشر کرده است. دید شما یک دید صرفا سیاسی است و با نگاه فعالان رسانه ای به این مقولات فاصله دارد 
در ضمن نقد مسئولان دولت یا طرح سئوال از آنها با عناوین و روش های معقول بخشی از قواعد مردمسالاری است که در مورد همه دولت ها باید اعمال شود.
حالا که شما معتقدید "مردم می فهمند" بهتر است به دور از تعصبات جناحی به استدلال نوشته ها و جوهره نقدها متمرکز شوید و تفتیش عقیدتی و سیاسی را کنار بگذارید.
سعیدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
تابناک خودت رو دلخور نکن وقتی کسی در منطق کم آورد عصبانی می شود و بجای پاسخ به اصل قضیه حاشیه پردازی می کند
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
یاشار خان مگه حرف بدی زده؟؟؟ خود راه آهن تعطیل شده حالا فکر جابجایی ایستگاه هستن، مثلا سر ملت شیره میمالن (مثل دولت قبل). نوشتی " مسولین دولت که هدفی جز خدمت و امید دادن به مردم چیزی در سرلوحه کاری شان نیست" دیدیم خدمت و امیدرو در سفر رییس جمهور در مورد پروژه های استانی از جمله راه آهن و پتروشیمی و .... وقتی اینطور بی منطق مینویسی معلومه که از روی حب و بغض و سیاسیه، هیچ دلیلی هم نیاوردی فقط " آتو چاپپسان". و بازهم به قول خودت " مردم خوب میفهمند لطفا سرتان را از برف بیرون بیاورید".
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار