با حضور مسولین استانی وشهرستانی صورت گرفت
مدیر برق لنده زمان شروع عملیات اجرایی احداث خط 2 مداره سوق – لنده را آذرماه امسال عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه در یک فعالیت جهادی در بازده زمانی سه ماهه به بهره برداری رسید
کد خبر: ۵۶۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 05 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد سیدمالک رازنهان مدیر برق لنده در حاشیه بهره برداری از خط 2 مداره سوق – لنده که باحضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید، اظهارداشت: این خط 2 مداره با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شد.

مدیر برق لنده زمان شروع عملیات اجرایی احداث خط 2 مداره سوق – لنده را آذرماه امسال عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه در یک فعالیت جهادی در بازده زمانی سه ماهه به بهره برداری رسید.

مدیر برق ناحیه لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طول شبکه برق خط 2 مداره لنده – سوق 15 کیلومتر بوده که بهره برداری از این خط یکی از انتظارات به حق مردم و مسوولان این شهرستان بوده است.

رازنهان، پایداری شبکه فشار متوسط، رفع ضعف ولتاژ و ایجاد نقاط مانور در شبکه فشار متوسط را از مهمترین مزایای احداث خط 2 مداره لنده – سوق برشمرد.

وی گفت: علاوه براین پروژه، چهار پروژه دیگر بطور همزمان در شهرستان لنده در حوزه کاهش تلفات انرژی و رفع ضعف ولتاژ درحال انجام است.

مدیر برق ناحیه لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی چهار پروژه برق دیگر در دهه فجر امسال با اعتباری بیش از 17 میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

رازنهان افزود: توسعه و احداث شهرک های سرآسیاب و بهاران، روستای ایدنک و کاهش تلفات شبکه های فشار ضعیف و متوسط شهر لنده، پروژه هایی است که در دهه فجر امسال کلنگ زنی شدند.

وی تعداد مشترکین برق در شهرستان لنده را حدود هفت هزار مشترک ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار