مديركل نوسازي و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از افتتاح و بهره‌برداری از 18 مدرسه با 96 کلاس درس در ایام دهه فجر امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 05 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مرزبان نظری مجموع اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه‌ها را 17 میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: این مدارس با مجموع زیربنای 12 هزار و 840 مترمربع در سطح استان افتتاح می‌شوند.

نظری اضافه کرد: از مجموع این مدارس پنج مدرسه با 60 کلاس درس در مناطق شهری و 13 مدرسه با 36 کلاس درس در مناطق روستایی استان قرار دارند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مدارس مناطق شهری از محل اعتبارات دولتی و مدارس مناطق روستایی از محل کمک خیرین احداث شده‌اند، یادآور شد: خیرین برای ساخت مدارس مناطق روستایی حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

نظری در ادامه با اشاره به آغاز عملیات احداث حدود 50 مدرسه در استان به مناسبت دهه فجر، گفت: اکثر این مدارس در مناطق زلزله زده استان ساخته خواهند شد.

نظری اضافه کرد: سه مورد از این مدارس شامل ساخت سه مدرسه در شهرستان های زلزله زده سرپلذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان در زلزله اخیر ساخته می‌شود و مابقی خیرساز هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار