مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یکی از کارگران مانده در زیر آوار طبقه ۵ ساختمان فرو ریخته در خیابان سروش شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 25 January 2018
ظهر امروز طبقه 5 یک واحد ساختمان در خیابان سروش شهر یاسوج فرو ریخت در حالی که کارگران در حال بتن ریزی این ساختمان بودند و 2 نفر از کارگران در زیر آورار گیر افتادند.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به دلایل مختلف از جمله عدم استحکام طبقات زیرین در حالی که در طبقه چهارم کارگران مشغول کار بودند این ساختمان فرو ریخت و اکنون دو نفر در این ساختمان گیر افتاده‌اند و خوشبختانه یکی از کارگران را از زیر آوار بیرون آوردند که متاسفانه وضعیت خوبی نداشت و به بیمارستان منتقل شد که قادر به گفت‌وگو با خبرنگاران نبود.
 
 
فوت یکی از کارگران
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یکی از کارگران مانده در زیر آوار طبقه ۵ ساختمان فرو ریخته در خیابان سروش شهر یاسوج خبر داد.
امان‌الله جهانبین در محل حادثه فروریختن طبقه 5 ساختمان خیابان سروش شهر یاسوج اظهار داشت: یکی از کارگران مانده در زیر آوار ساختمان 5 طبقه فرو ریخته در شهر یاسوج فوت کرد.
مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حادثه فرو ریختن طبقه پنجم ساختمان خیابان سروش یاسوج دو نفر کارگر در زیر بتن مانده‌اند.
وی افزود: از طریق صدا با این دو نفر در ارتباط بودیم اما متاسفانه صدای یکی از این دو نفر قطع شد.
جهانبین گفت: عملیات نجات پایان یافته و متاسفانه یکی از کارگران فوت کرد و نفر دوم نیز به بیمارستان انتقال داده شد.
وی گفت: نیروهای امداد هلال احمر و آتش نشانی شهرداری در این عملیات آواربرداری شرکت داشتند.
جهانبین افزود: حسن رضایی کاگر 25 ساله  اهل کرمانشاه فوت و حسین خسروی 30 ساله اهل کرمانشاه به بیمارستان منتقل شد.
 
دانلود
 
 تکمیلی

فرماندار بویراحمد گفت: کمبود امکانات آتش‌نشانی و هلال‌ا‌حمر در حادثه فرو ریختن ساختمان در یاسوج مشهود بود.

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: عصر امروز و در محل حادثه فرو ریختن ساختمان چهار طبقه در شهر یاسوج اظهار کرد: به عنوان مسؤول بحران این شهرستان اعلام می‌کنم که امکانات دو دستگاه هلال احمر و آتش‌نشانی بسیار ضعیف است.

وی گفت: البته امکانات همه دستگاه‌های امدادی در این شهرستان ضعیف است که باید مد نظر مسوولان قرار گیرد.

در حالی که از ساعت یک بعداز ظهر این حادثه در شهر یاسوج رخ داده اما هم اکنون که ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه عصر است یکی از کارگران که فوت کرده از زیر آوار بیرون نیامده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار